3 letters op n zeer gevoelig plekje

• Mukkes

Beste tattoo mensen!

Ik wil al geruime tijd 3 letters op mijn eikel! Dit is geen flauwe grap maar ben serieus. mijn huidige tattoeerster wil dit niet doen en wist ook niet of dit kan. Nu is mijn vraag hoe dit gaat? Kan het in de 1e plaats eigenlijk wel? Vloeit t uit? Iemand ervaring?? Ik hoor t graag

Groet van Mukkes

• Martinique~Amy~

Ik heb weleens tattoes gezien op een eikel (van een p.enis welteverstaan:D)

Dus het kan zeer zeker.

Misschien eens zoeken via google.

• *****americanx*****

Het kan zeker op de eikel worden geprikt is geen probleem, ik heb het zelf ook en de lijnen lopen niet uit.

Het doet alleen verdomd pijn het zetten ervan hahahaha.

En ik kan je tattooeerster wel begrijpen dat ze het niet doet, zelf heb ik dit al wel eens gedaan.

• rene

Hi,

Ik heb ook een tattoo op mijn eikel,die is gezet in oud-beijerland.volgens mijn staat hij ook op hun site .moet je ff kijken bij jrt

• Mukkes

Heb ff gekeken maar niet gevonden renee. Maar goed, ik besluit t wel te doen! waar moet ik rekenen mee houden of beter gezegd de tatoeerder? Weet iemand iets over de anotomie van de eikel? Kan t snel vloeien>>?? De (normale) huid heeft 3 lagen.. Hoe zit dit met de eikel??

Schaal 0 tot 10 pijnlijkheid???

• *****americanx*****

die antwoorden heb ik al gegeven, maar oke nogmaals.

Voor uitvloeien hoef je niet bang te zijn werk precies als een tattoo op een ander lichaamsdel.

De pijn is behoorlijk vond ik zelf en dan schat ik 7 als ik een cijfer moet geven.