dat zal ik ook zeker doen, daar bereik ik meer mee dan me hier af laten zeiken!!!
ajuus
Nou, nou ……………
Hollands Leeuwtje toch………….niet zo boos en stampvoetend reageren joh, als “grote mensen” je op je vingers tikken. Natasja stelde een duidelijke vraag over adviezen m.b.t. het invullen van de “lege gaten” op haar arm. Als jij dan gaat zitten “belangrijk doen” door over het technische gedeelte van haar tatoeage te praten, schiet mij dat (als persoonlijke vriend van degene die haar getatoeëerd heeft) ernstig in m'n verkeerde keelgat.
Je hebt zelf aangegeven dat je een jaar stage hebt gelopen in een tattoo-shop, maar over je technische vaardigheden (wat die dan ook zouden kunnen zijn) hebben we nog steeds geen kennis kunnen nemen, dus tot die tijd past bescheidenheid.
Van mij hoef je helemaal niet van dit forum te verdwijnen, maar ik wil je het advies geven om ietwat terughoudender te zijn als je het werk van andere tatoeëerders bespreekt. De tatoeëerder die je nu afzeikt, kan in de toekomst misschien wel iets voor je betekenen.
Groetjes, Klaus.
goeiemorgen ringmaster,
boos en stampvoetend, niet echt, maar wel verwonderd over een reactie die ik krijg.
een reactie waar ik zelf weinig mee kan, maar als aanvallend ervaar.
inderdaad allereerst las ik ook dat zij haar tattoeage wil opvullen, maar later ook dat ze de schaduw wat licht uitgevallen vond, nu probeer ik niet belangrijk te doen, maar dacht even met haar mee…
ik las het en gaf mijn mening, een mening eerlijk en zonder bijbedoelingen!!
als dit als aanvallend ervaren wordt en beterweterig daar kan ik helaas niets aan doen.
wel kan ik nu door je uitleg snappen het in het verkeerde keelsgat schiet, maar waarom het ervaren wordt als afzeiken snap ik dan weer niet.
het is absoluut niet de bedoeling om mensen hier te gaan afzeiken of om als beterweterig persoon hier even de grote jongen uit te gaan hangen.
ik ben ik, niets meer - niets minder, en dat ik nu 4 a 5 dagen in de week met tatoeeeren bezig ben is leuk, maar ik blijf nog steeds mezelf.
het is voor mij een hobby en vind het een vak wat niet te vergelijken valt met andere beroepen, maar dat is doordat ik al mijn creativiteit hierin kwijt kan.
maar al met al is het ook een gewoon beroep en de bedoeling dat ik hiermee straks gewoon mijn en voor mijn vrouw en kind de boterham ermee kan verdienen.
en ik weet best dat ik pas een jaar mee loop in het vak, en dat ik nog veel kan leren.
maar ik doe mijn best en hou me goed staande.
de mensen zijn tevreden en dat is voor mij het aller belangrijkst.
maargoed, neemt niet weg dat ik het forum ervaar op een manier wat ik niet als prettig ervaar, en waarschijnlijk is dit ook andersom.
dit is absoluut niet de bedoeling en zeg dus ajuus.
succes met alles
Nou nou nou zeg..Wat een gedoe allemaal weer eens over mijn tattoos
Ik heb inderdaad gezegt dat ik de schaduw te licht vind maar weet zelf ook wel dat ik een “inkleur” garantie heb, als het goed is wordt dat bij elke tattooeerder gezegt die aan die garantie doet.
Maar ik heb NIET gezegt dat ik het wilde invullen met dezelfde schaduw maar juist met andere ideeen!
Maar goed, is me al weer lekker duidelijk dat er alleen maar commentaar geleverd kan worden op andersmans werk en er geen leuke ideeen zijn….
Ik ga maar een lekker bakske koffie drinken bij ome koos en tante wolf.
greetz
ps administrator, verwijder deze zooi maar!
hey Dutch Lion,
Jouw commentaar had in de verste verte niks van doen met afzeiken of
betweterigheid,er is er eentje met wel heeeeeeeeeeeeeeeeel lange teentjes hier!!!
Het was toch gewoon goed wat je zei en laten we eerlijk wezen… als je daar al
'n jaartje mee draait heb je al aardig wat gezien en weet je best waar je over praat en dat heeft niks met afzeiken te maken.
Kijk eens naar alle andere dingen er zijn mensen die beter werk leveren voor hun hobby dan sommige profs….
En dit is ook geen afzeiken het kan toch zomaar voorkomen…
En je hebt profs die niet te evenaren zijn,ook zomaar waar.
Kijk,ik ben geen bakker maar weet wel dat als ik m'n brood 'n week laat liggen,
dat het niet meer goed is.
Een beetje kennis of inzicht heeft iedereen toch wel op zijn vlak of interesse,
dat wilt toch niet zeggen dat je iemand aanvalt.
Dus Ringmaster…..Peace mann!!!!
Chill out and relax,
Dutch Lion had toch wel 'n puntje…
Hij dacht met iemand mee en daar is niks mis mee enne ik ben nieuwsgierig of
je al wat mooie ideetjes hebt vor de opvulling!!!!
Groetjes van Dutch Tiger
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?