achtergrond

• Natasja

hoi hoi,

Ik wil mijn tattoo op mijn arm graag opvullen maar weet niet goed met wat, hebben jullie misschien leuke ideeen?

Er staan veel elfjes en bloemen op mijn arm alleen voor mijn gevoel is het nog niet echt een geheel vanwege de lichte schaduw die er tussen zit (dit wil ik dus opvullen)

Greetzzz Natas

• erik

probeer hier anders even een foto te plaatsen, kan men zien waar ze over praten ;)

• ***** Ringmaster *****

Hallowaa.

Jij voelt natuurlijk al lang aankomen dat ik je ga adviseren om daar met “ome” Wolf over te gaan brainstormen :-).

Groetjes, Klausewaus.

• Natasja

Hahahahaha jup had ik kunnen weten Klausie!

Maare het is “ome” Koos en “Tante” Wolf ;-)

En voor Erik, hier mijn tattoo:

Greetzzzz natas

• Moonlampje

ik vind hem juist mooi zo… lijkt me een beetje druk worden als je het gaat opvullen.

• Chantal P

Ik vind het best wel een geheel zo hoor, nit teveel aan doen zou ik zeggen. Anders wordt het onduidelijk denk ik. Mooie plaatjes!

• wendy van w.

Ben het helemaal eens met Moonlampje en Chantal P ;)

• Natasja

Dit is een foto 1 dag na het zetten van de schaduw, de schaduw is echt enorm licht geworden, waardoor ik het geen een geheel meer vind.

Greetzzzz

• DutchLion

hoi hoi, je hebt als het goed is een soort van kleurgarantie, dat wil zeggen dat je als het nodig is nogmaals kunt laten bijkleuren..

het ligt er nogal aan hoe ze schaduwen, maar het kan inderdaad voorkomen dat het nogmaals nodig is.

dit is niet raar, het kan gebeuren.

nu weet ik niet hoe lang je de tattoo/ schaduwwerking al hebt, maar als het nog niet zo gek lang is en je vond het mooi toen het gezet was en nu nog steeds dan zou ik het gewoon bij laten kleuren…

succes

• ***** Ringmaster *****

Ga jij je nou maar lekker bemoeien met je eigen “werk”, want je lult weer eens mee over dingen waar je nog niet al te veel verstand van hebt.

Natasja vraagt om adviezen over het laten uitbreiden van haar tatoeage, niet om jouw mening over het technische gedeelte van dit werk, iets waar jij met je jaar stage in een tattoo-shop niet eens over na mag denken.

Klaus.