hoi hoi
ik ben op zoek naar de chinese tekens van Geloof , Hoop , Liefde
is voor op de rug, tekens komen onder elkaar
wie o wie kan mij helpen
dat zou het mooiste zijn of niet american, het voorbeeld hebben en dan meteen zetten ook nog….
helaas helaas, ik kan hem zelf zetten m8..
ik loop nu een jaar stage bij een tattooshop, maar denk je nu echt dat je die tekens kunt vinden…..
10 Gb aan tattoo`s op de pc, google, chinese culture en zo, maar nergens ook de daadwerkelijke vertaling van dit.
en chinese culture is leuk, maar hoe lees je de tekens, van links naar rechts of toch op z`n europees…..
nee dankje, ik ga wel naar een persoon die vertalingen maakt.
weet ik tenminste zeker dat het goed is..
liever 3 x controleren dan 1 x fout
het was te proberen, maar toch bedankt luitjesssss
print die tekens af op chinese culture, ga van het weekend lekker afhaal chinezen en neem die prints mee, weet je gelijk hoe je ze moet lezen. Mijn vrouw heeft een chineesteken (liefde) als tattoo, wij hebben dit ook door de plaatselijke chinees laten controleren evenals nog andere tekens en ze klopte allemaal.
Waarom kom je hier dan in vredes naam met de vraag of iemand ze heeft. Ik heb die tekens hier op de pc staan, ik hoef niet naar een vertaler toe voor uitleg over van links naar recht lezen of anders om. En idd als je de tekens wilt zien moet je naar mijn studio komen hier, wij sturen geen ontwerpen door.
En als jij al een jr stage loopt of leerling bent bij een studio, dan lijkt het me heel sterk dat die studio niet de wegen weet die leiden naar de juiste vertaling van bepaalde gezegdes of tekens in het chinees. Dus ik vraag me af of je wel
überhaupt leerling bent.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?