op welke plek moet ik hem laten zetten?

• noordside

hallo,ik word 15 en mag een tattoo laten zetten op mijn borst zou dat veel uitmaken ivm mijn groei???

• wendy van w.

Ja want als je nu een cup A zou hebben en wanneer je ouder en mss ook wat dikker gaat worden krijg je zeer wss ook grotere borsten, bijv een C cup of mss nog wel meer. Of je moet erg geen moeite mee hebben dat het kiezelsteentje wat je laat zetten een rotsblok wordt. Een tattoo rekt wel uit maar komt niet meer terug in zijn normale formaat. Ik zou ervoor kiezen om hem boven je borst te laten zetten ;).

Succes!!

• robina

psst, misschien is het wel een jongetje…

en over jongetjes gesproken… 15 is… JONG!

• wendy van w.

Pssst, mss gaat ie dan wel aan bodybuilding doen :D

(maar idd niet zo snel aan gedacht dat het ook een jongen kon zijn :D sorry ;))

• grimreaper

Als je naar een goede tattoo shop heen gaat die zullen je weigeren en je pas laten weer komen als je 16 bent!!!!!!

• zada

beter nog tot 18 wachten dan weet je wat je doet !

• K-Town Madness

Het zal inderdaad wel een jongen zijn.

Teminste Noordside komt vaak van het voetbal vandaan.

En als dat al gebruikt word zijn het meestal mannen , jongens ( jongetjes ).

Maar goed daar kan ik me in vergissen natuurlijk.

Ik zou met op de borst wachten tot een bepaalde leeftijd.

Dan ben je in ieder geval volgroeid en kan kwa volgroeiing je tattoo al niet uitrekken oftewel groter worden ( tenzij je dat wilt ).

Het enigste wat dan nog kan is dat je wat flinker ( of erg flink ) word waardoor dat wel weer zou kunnen.

En daarbij is het nog maar de vraag of je met 15 jaar al bij een studio terecht kunt.

Zoals hieronder ook al opgemerkt zullen ze je waarschijnlijk vragen om met 16 jaar of mischien nog wel ouder terug te komen.

• Nance

hey Noordside,

je moet het natuurlijk zelf weten maar ik ben dik 2x jouw leeftijd en tot nog toe,

alle mensen die ik spreek die vroeger (dus rond jouw leeftijd) een tattoo hebben

laten zetten,zijn er nu niet blij mee.

1.omdat de tattoo er niet fraaier op wordt vaak.

2.en deze is wel 't belangrijkste….

Wat je op je 15de mooi vind,dat vind je op latere leeftijd niet meer mooi.

Dat klinkt nu misschien raar en je zult denken…ik weet heus wel wat ik mooi vind,

maar je smaak,je persoon,je leven zal met de jaren erg veranderen en meestal

past een tattoo die je op heel jongeleeftijd laat zetten dan niet meer bij je.

Veel succes maar denk er alsjeblieft nog eens goed over na.

groetjes nancenoordside schreef:

>

> hallo,ik word 15 en mag een tattoo laten zetten op mijn borst

> zou dat veel uitmaken ivm mijn groei???

• erik

er is niet voor niets de leeftijdsgrens van (meestal) 18 jaar..

en over dat ‘fliker worden’, denk dat dat over t algemeen wel meevalt; heb n tat op mn schouder, ben 22 kilo kwijt nu, en hij is niks veranderd.

• K-Town Madness

Ja oke dat klopt op je schouder wel , teminste die verandert ook niet veel.

Maar je buik zal toch zeker veranderen of niet?

Alhoewel je dat mischien weer niet van toepassing is op je borst.

Ik heb geen ervaring ermee , komt mischien nog wel laters!

Met het laatste bedoel ik een tattoo op je borst.

PS:

Aardig gedaan 22 kilo afgevallen.