Hallo,
Ik las in een weekblad dat de dochter van Herman Brood een tattoo had laten zetten waar asse van haar overleden vader is verwerkt was.
Weet hier iemand of zoiets kan of waar ik meer info kan vinden?
met dank!
P
Geen idee waar je het kunt laten doen.
Maar het gebeurt inderdaad vaker , teminste al vaker wat van gehoord!.
Als ik me niet vergis ook bij de fam. Hazes.
Teminste het zoontje en dochtertje hebben allebij dezelfde Tattoo.
Mischien zijn vrouw ook maar dat weet ik niet meer.
Met daarin (of hoe dan ook) de as van Andre.
Er zitten hier sommige Hazes Fans dus als ik het fout heb hoor ik het wel.
Ja alleen omdat hij ermee op TV kwam als je nu aan zijn deur het gaat vragen (Want hij is nederlands bekendste thuisprikker) zal hij nee zeggen want hij is mediageil en doet alles om voor de camera,s te komen. als hij dat zou doen zou er waarschijnlijk een lange rij met verdrietige mensen voor zijn deur staan met allemaal een urn van een overleden dierbare in hun hand ,Dan erbij waarom laat je niet gewoon Pa of Ma of Oma ofziets met normale inkt zetten? dat is veel schoner en minder kans op infecties Schiffmacher heeft heel veel kritiek gehad rondom de Tattoo as Actie, ten eerste: dat kind van Hazes was nog veel te jong om zelf te beslissen of hij een tattoo wou of niet: twee: Hij deed het thuis en niet in een erkende schone studio Drie: As is geen gedesinfecteerde inkt volgens het besuit tattooinkt wat binnenkort ingaat .Ik ben van mening dat Henk Schiffmacher nog steeds heel veel heeft en betekent voor de nederlandse tattooscene maar met deze actie scoorde hij geen punten .
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?