Vraag???

• jane

hallo ik heb een vraag..

hoe heet het tatoeeren met van die stokjes dat ze het zeg maar in je huid slaan in plaats met naalden ?

en waar kan je dat laten doen in Noord holland ?

alvast bedankt!

• grimreaper

dat is traditioneel tattoeeren en weet zo niet als dat in noord hlland kunt doen als je wacht tot juni dan is er in amsterdam een conventie en daar kun je het zeker laten doen.

dus gewoon daar heen gaan!

• Jan

Hallo allemaal

Ik wil graag een tattoo laten zetten (omgeving Noord Limburg) maar weet niet zo goed waar,wantt ik kon een studio “just do it”maar het blijkt dat die failliet is?!!? Kan iemand mij nu verder helpen.Alvast bedankt.

• erik

gelúkkig is just do it failliet, dat kun je geen tattooshop noemen.

kijk even op de tattoo.pagina onder het kopje limburg, daar staan vast wel shops bij.

anders even wachten op een andere reactie hier van mensen met goede ervaringen bij een shop daar.

• K-Town Madness

Noord - Limburg zou ik niet weten , nog nergens geweest.

Zuid - Limburg dan weer wel in een shop.

Maarja naar het zuiden is ook niet zolang rijden , teminste ligt eraan waar je woont.

Ik ben bij TattooShop Kerkrade (http://www.tattooshop-kerkrade.nl/) geweest.

En ik moet zeggen dat ik zeer tevreden over hem ben.

Geert heeft van mijn kleine tribel een mooie grotere gemaakt (foto in smoelenboek).

Ong. rond eind mei heb ik me geld bijmekaar (hoop ik) en dan ga ik daar voor de Limburgse leeuw.

Ben blij als het zover is hehe.

Want ik denk daar al heel lang over en dan zal er in ieder geval al een afspraak gemaakt worden.

Verderest zitten hier nog meer Limbo's dus mischien reageren die ook nog wel!

Gegroet,

K-Town Madness