ik heb 3 tattoo`s op mijn arm in 3 stijlen.

• nico

ik heb 3 tribals op mijn arm , wie kan er goed tekenen en er iets fatsoenlijks van maken?

• TattoozZz

Wim van Bodyflair, die maakt er werkelijk een mooi stukje proza van

• DS

:D

Jaja….van 3 stuks narigheid naar één heel groot stuk narigheid….

• popeye

mischien heb gerrit tijd voor je…..

• Cruella de Ville

American x zal ook beslist wel uit kunnen blinken !? Of www.donkane.nl

• zada

Wat is dat voor figuur die Donkane hij weet niet eens hoe hij guestbook moet schrijven op zijn website .Ook het feit dat hij nog vermeld dat hij geen gezicht of hand tattoos zet onder de 18 siert hem niet als artiest .Wat een prutser.die valt voor mij af ,Ik begrijp niet dat iemand hem aanbeveeld.

• wake

ontwerpen van klanten zet hij ook niet wegens te uniek. Wil je dus een tattoo van 13 uit een dozijn, 1 adres, nl bij donkane

• echt een belg

ontwerpen van klanten zet hij ook niet wegens te uniek. Wil je dus een tattoo van 13 uit een dozijn, 1 adres, nl bij donkane??????????

Is dat een vlaamse spreekwoord?

• erik

http://nl.wikipedia.org/wiki/13_(getal)

ik citeer:

“De uitdrukking ”dertien in een dozijn“ drukt iets dergelijks uit. Een dozijn is een verzameling van 12. Als er 13 van iets in een dozijn zouden passen, zou dat betekenen dat het niets bijzonders is. Van iets heel gewoons zegt men dus ”daarvan gaan er dertien in een dozijn“.”

dr staat ook n vetten kop: “In het Nederlands” boven, dus zo belgisch zal t wel niet zijn, neem ik zo aan ;)

• wake

Mss had je beter moeten opletten in de lessen Nederlands, en niet met een passerpunt in je armen zitten prikken. Had je de betekenis van deze spreuk waarschijnlijk wel gekend, zoals vele van mijn Nederlandse vrienden trouwens wel doen.

@ erik, bedankt om even deze spreuk toe te lichten.