Tattoo vraag

• Lou

Hallo,

Ik heb afgelopen zondag mijn bouvier in moeten laten slapen…Erg moeilijk. Omdat ik vreselijk van het beestje gehouden heb, wil ik nu een mooie, kleine tattoo laten zetten, want zo'n hond krijg je maar eenmaal in je leven.

Ik heb 5 tattoo's dus ik weet waar ik aan begin hoor, maar hij is het me zó waard!

Alleen, ik heb zelf nog niet echt iets in mijn hoofd, ben ook niet zo creatief van mezelf dus dat zal ook wel niet snel lukken. Ik ben nu dus op zoek naar mooie afbeeldingen, en niet zozeer van bouviers, maar wel van mooie, symbolische tattoo's, misschien zijn naam in Chinese/Japanse tekens, of een mooi klein sterretje, iets in die richting. Op internet kan ik maar weinig van dat soort sites vinden die een uitgebreide galery aanbieden, en om nou uren in een tattooshop te zitten sniffen terwijl ik allerlei plaatjes kijk…Ik heb het er voor over, maar zoek liever thuis iets moois op achter de computer. Heeft iemand een goede tip mbt sites waar ik mijn plaatje kan vinden?Zoveel dank alvast!

• Lou

Na wat zoeken ben ik op de site van BME terecht gekomen, denk dat ik daar wel even zoet mee ben.

• wake

http://www.tattoo-voorbeelden.be/

• Bear

Hey Lou,

Mocht je de herinnering aan je dierbare hond op een andere manier tastbaar

willen maken,stuur me maar 'n mailtje.

Ik heb eerder voor mensen zoiets gedaan maar het heeft geen verband met

tattoos vandaar dat je,mocht je interesse hebben,beter me ff prive kan mailen.

Jouw mailadres stond er niet bij,anders had ik je wel prive gemaild.

Ik wens je veel sterkte.

• erik

gave site, weer 3 ideeën voor mn backpiece… wordt veel tekenen de komende tijd ^^

• www.donkane.nl

Neem even contact

• Chantal P

Misschien iets simpels als een enkele pootafdruk?

• Chantal P

P.S. Sterkte met je verlies; ik weet hoe zwaar het is een geliefd dier te verliezen.

• Lou

Hoi dankjewel voor de reacties. Uiteindelijk is het toch iets geworden wat ik in mijn hoofd had, een pootafdruk met zijn naam eronder.En ik ben er enorm blij mee.

@ Bear, jou mailadres stond er ook niet bij, dus ik heb je niet kunnen mailen. Heb nu wel mn mailadres ‘'zichtbaar’' gemaakt, dus stuur me maar een mail, ben benieuwd..