Tattoo op rug van hand...??

• Nance

Ik wilde eens weten of er wellicht iemand ervaring heeft met tattoo op de rug van de

hand.Net zoals die indiase hennaversieringen maar dan als echte tattoo.

Ik zou dit graag willen maar in 'n tattooshop zeiden ze ooit tegen me dat de kans van

slagen (ik wil een hele sierlijke fijngelijnde tattoo)erg klein was,hij kon me geen

garantie geven.

Is er iemand die wel een geslaagde tattoo op de rug van z'n hand heeft,zou ik dat

graag willen weten en natuurlijk door wie die gezet is.

Groetjes nance

• jochem

ik denk dat er geen enkele shop is die garantie geeft op een handtatoeage.

Dit heeft een simpele reden: een handtatoeage vervaagt veel sneller dan een tat op een andere plek.

Ik ken voorbeelden die er na een jaar al niet meer uitzagen.

Er is vast wel iemand die een hand tatoeage wil zetten maar ik zou het niet doen.

Succes met je beslissing.

Jochem

• Nance

Thanx jochem,

eeen tattoo is alleen mooi als ie dat ook blijft he

tja en zeker op zo'n zichtbare plaats.

Ik zou een perfect voorbeeld moeten hebben

anders ga ik het risico niet lopen.

We doen het goed of niet!!!!

• drommel

Afgezien van de vraag of ie wel of niet goed blijft denk ik dat een goede shop dit zou weigeren omdat het om zo'n zichtbare plek gaat. Ik ken er een aantal die wel erg goed zijn maar dat is waarschijnlijk een interactie van collega's onder elkaar.

• frans

hey hallo, ik heb zelf ook een tattoo op de rug van mijn hand en die staat er goed op, houd er alleen rekening dat de tattoo sneller flets wordt en sneller vervaagd… dit komt omdat de huid hier veel meer blootstaat aan de elementen, de huid schuurt veel meer dan op andere plekken..

• Nance

Hey,

het zou niet erg zijn als ie wat vervaagd maar ze zeggen omdat de huid

daar erg dun is dat de lijntjes kunnen gaan vloeien onder de huid.

Zodat je geen strakke lijnen krijgt maar allemaal van die uitlopertjes,zeg maar.

Dat zou ik zonde vinden,blijft je hand he…

Dat de kleur wat minder zou worden,is niet erg maar de tekening moet mooi kunnen

blijven.