grootse plannen

• DyingBride

Hallo allemaal,

na jaren twijfelen wil ik me nu toch eens goed gaan voorbereiden op de tattoo die ik al zo lang wil en ik hoop dat jullie me wat op gang kunnen helpen. Zie trouwens een aantal bekende namen hier haha.

Ik ben er uit wat voor afbeelding ik wil en op welke plaats, heb een aantal foto's gedownload en wil die laten omzetten naar een eigen ontwerp. Nu wil ik eigenlijk dit ontwerp laten tekenen maar door wie??

Ik woon in Groningen. Hebben jullie ervaringen met studio's/artiesten in Groningen? Ik zou ook best willen reizen trouwens. Hoe weet ik nou welke artiest mijn ontwerp goed kan neerzetten? Kan ik ook meerdere artiesten vragen dit te doen? En als je dan besluit dat je het niet mooi genoeg vindt, heeft hij/zij het ontwerp voor niets gemaakt…en dan?

• wendy van w.

Wat gaaf dat je je nu echt gaat voorbereiden op je tattoo :). Je maakt me nu wel erg nieuwsgierig.

Ik heb mijn tattoo's in Utrecht en Zandvoort laten zetten, erg tevreden over maar niet echt in de buurt voor jou denk ik.

Maar als ik jou bericht zo lees denk ik direct: American X!! Ik zou zeggen: mail of ga langs ;)

Heel veel succes met het kiezen van de shop en ik hoop wel het eindresultaat te zien :D

• ***** Ringmaster *****

Hallowaa.

Zolang jij geen problemen met “reizen” hebt, is de studio van Rinto (tegenwoordig in Friesland) zeker aan te raden.

Meer weten ….. ?? Gewoon vragen ….. !!

Groetjes, Klaus.

• Roel

Hallo,

Je kunt natuurlijk ook naar Tattoo Wim (gedempte zuiderdiep Groningen).

Mooi dicht bij.

Groeten,

Roel.

• DyingBride

Die schijnt idd wel een goede naam te hebben en ik heb ook mooi werk van hem gezien maar wilde eens weten of er nog andere opties zijn.