tattoo op schouder

• roxsas

Hallo ik wil een tattoe die op mijn schouder begint en er overheen valt tot de voorkant van mijn nek heeft iemand een leuk idee of plaatjes ? greetz rox

• *****americanx*****

Kijk eens in een tattoo studio!!!!!!!!!!!!! Zouden ze daar misschien geen ideetjes hebben of plaatjes hebben. Ja het is maar een ideetje hoor of ze dat daar misschien hebben.

• Appie

WOOooo het is toch waar wat ze zeggen.

Het is dus echt verslavend! :D

• roxsas

goh dat ik daar nou niet op ben gekomen ? ik bedoel wat originelers dan wat ik in de boeken vindt weet je wel ?? maar ik heb al een hele leuke tip van een gave site gekregen een reactie waar ik wat aan heb ! bedankt he

• roxsas

ja dat geloof ik ook !!! ben je er al uit ?

• Appie

Welke tribal precies nog niet.

• Moonlampje

je kunt beter zelf iets verzinnen dan een ander je op idee-en te laten brengen…. zit je daar dalijk over 2 jaar met een tattoo waar je in het begin zelf niet voor gekozen hebt en waar je eigenlijk vanaf wil.

• *****americanx*****

Aha je had dat idee dus ook al gekregen, heel erg goed van je. Maar je kan in die boeken natuurlijk wel een idee op doen en dit dan door de tattoo artiest laten uitwerken, dan heb je wel een tattoo naar eigen inzicht en een unike tattoo.

Dit had je zeker nog niet bedacht van zelf of WEL.

• Moonlampje

Ik ben het absoluut met AmericanX eens…

Eeen paar jaar terug wilde ik graag kattenogen op mijn onderrug hebben, uiteindelijk wilde ik daar ook graag een tribal bij, het voorgelegd bij americanx en die heeft voor mij een prachtontwerp gemaakt. Het enige wat ie wist was dat ik kattenogen, tribal en kleur in de tattoo wilde. de rest mocht hij zelf invullen en dat heeft ie prima gedaan.

een tattoo artiest vind het denk ik ook veel leuker als jij zelf met een eigen idee komt. dan is het voor diegene wel een grotere uitdaging.

• ***** Ringmaster *****

Wat hij zegt ……………. :-)

Groetjes, Klaus.