Ik zit er heel lang over na te denken (jaartje of 5 denk ik). Het komt en het gaat. Iets houd me tegen misschien is het wel mijn geloof. In de moslim maar ook Katholieke en Christen gemeenschap wordt dit gezien als verminking van het lichaam.
Ik heb eigenlijk nooit echt een mening gehad daarover. Ik vind het gewoon vet mooi!!! en de laatste tijd spookt de gedachte om er 1 te nemen helemaal door m'n hoofd.
Om wat informatie erover te krijgen (los van het geen wat ik allemaal lees). Ik wil mijn tatoe niet laten zetten bij een shop waar toeristen af en aan lopen, hier heb ik het gevoel dat ze de boel een beetje afraffelen dit kan natuurlijk helemaal niet het geval zijn.
-Welke shop? (ik woon in Heemstede) mag amsterdam, haarlem en omstreken zijn no problem om te rijden.
-Ik wil geen dier erop oig ik raak erg gefacineerd op gekke ingewikkelde tekentjes hoeft niet perse zwart te zijn mag ook een kleurtje hebben ofzo.
-Kan ik online ergens foto's checken om te kijken of ik wat zie dat mij leuk zou lijken?
Alvast bedankt voor al jullie reactie's (als iemand reageert tenminste )
Groetjes,
Appie