hoi mara ik heb jou bericht gelezen ik vermoed dat jij zelf een ongelooflijke rodag heb gehad die dag .ik kom namelijk al vanaf het begin in bells tattoo shop .ze zijn klant vriendelijk leggen alles goed uit het ziet er goed netjes en verzorgd uit .al mijn piercingen en al mijn tattoo,s komen bij hun vandaan en ik kan niet anders zeggen dan dat alles steriel netjes en volgens de regels bij hun verloopt.
en tuurlijk mag ieder zijn eigen mening geven maar jij zit ze hier een beetje erg zwart te maken terwijl jij ze ten eerste miss niet eens ken ten tweede waarschijnlijk een rotnacht heb gehad en het botviert op hun omdat het jou niet naar je zin is gegaan , een navelpiercing word altijd gezet met eerst een ringetje dat is zowie zo beter voor de genezing omdat je hem met schoonmaken goed kan verzorgen en na een paar weken kan daar van alles in wat je dan zou willen. ik zou zeggen als jij denkt er meer verstand van te hebben dan moet je dat zo voor je eigen weten ,maar ga niet een shop die goed beschreven staat en die mensen die daar altijd hard werken en alles volgens de regels doen afzeiken .daar hou ik niet echt van dus wil je nog wat schrijfen over hun zet er dan wat zinnings in .
en mensen willen jullie weten hoe het bij bells tattoo gaat kom dan gewoon eens langs ga zelf kijken en oordeel dan zelf voordat jullie naar negatieve verhaaltjes gaan luisteren .
groetjes cynthia