reaktie op muts mara

• cynthia

hoi mara ik heb jou bericht gelezen ik vermoed dat jij zelf een ongelooflijke rodag heb gehad die dag .ik kom namelijk al vanaf het begin in bells tattoo shop .ze zijn klant vriendelijk leggen alles goed uit het ziet er goed netjes en verzorgd uit .al mijn piercingen en al mijn tattoo,s komen bij hun vandaan en ik kan niet anders zeggen dan dat alles steriel netjes en volgens de regels bij hun verloopt.

en tuurlijk mag ieder zijn eigen mening geven maar jij zit ze hier een beetje erg zwart te maken terwijl jij ze ten eerste miss niet eens ken ten tweede waarschijnlijk een rotnacht heb gehad en het botviert op hun omdat het jou niet naar je zin is gegaan , een navelpiercing word altijd gezet met eerst een ringetje dat is zowie zo beter voor de genezing omdat je hem met schoonmaken goed kan verzorgen en na een paar weken kan daar van alles in wat je dan zou willen. ik zou zeggen als jij denkt er meer verstand van te hebben dan moet je dat zo voor je eigen weten ,maar ga niet een shop die goed beschreven staat en die mensen die daar altijd hard werken en alles volgens de regels doen afzeiken .daar hou ik niet echt van dus wil je nog wat schrijfen over hun zet er dan wat zinnings in .

en mensen willen jullie weten hoe het bij bells tattoo gaat kom dan gewoon eens langs ga zelf kijken en oordeel dan zelf voordat jullie naar negatieve verhaaltjes gaan luisteren .

groetjes cynthia

• Dennis & Lynn

Helemaal mee eens, hier word over een shop gepraat die alles goed voor elkaar hebben. Vind dat mensen hun bek moeten houden als je ergens geen verstand van hebben, dit heb ik ook al gereageerd in de andere topic.

Tattoo Bell is the best en F.u.c.k. the rest hihi

Grtzzz Dennis en Lynn en de kinderen

• desiedepesie

hoihoi,

ff een puntje, een piercing kan het beste gezet worden met een staafje.

Dat is wat ik altijd lees op het piercing prikbord.

gr desiree

• ~~~~LIMBO RUUD~~~~®

cynthia schreef:

>

> een navelpiercing word altijd gezet met eerst een

> ringetje dat is zowie zo beter voor de genezing omdat je hem

> met schoonmaken goed kan verzorgen en na een paar weken kan

> daar van alles in wat je dan zou willen.

> groetjes cynthia

Ik kan en zal geen oordeel over de shop geven, maar voor de genezing is een barbel (staafje) altijd nog beter dan een ringetje.

Het is slecht de piercing te draaien, omdat dit net de kans op irritatie vergroot.

(Veilig) wisselen kan trouwens pas na maanden (6) en niet 'n paar ( 2 ?) weken.

groetjes Ruud

• cynthia

ik vind gewoon dat iedereen een eigen mening mag hebben daar is niks mis mee ,maar ga geen onzinnigheid over een shop schrijfen of een shop zwart maken ,dan ben je gewoon verkeerd bezig kom eens een kijkje nemen en oordeel dan zelf voordat er zulke onzin geschreven word ,en je mag dan nog wel zoveel lezen over hoe en wat iets gezet word maar ga na bells tattoo shop toe en vraag het hun hoe en wat en waarom iets gezet word ,er kan wel zoveel geschreven worden nog effe word er gezegt dat een spijker het beste is om erin te zetten.

dus ga niet altijd op verhaaltjes af maar ga naar een tattoo piercing shop toe en vraag daar de informatie die je zoekt en niet via een forum . klaar ik kom er al jaren en ik kan je zeggen dat het een toppie shop is die alles goed voor mekaar heeft en werkt voor kwaliteit en zo zit dat en niet anders .

• ~~~~LIMBO RUUD~~~~®

Zoals gezegd, hun tattoo kwaliteit ken ik niet, maar voor een piercings is en blijft een staafje de beste keuze.

groet Ruud

• erik

muts schreef:

“maar ik heb bij Bells mijn navelpiercing laten zetten. Ik vond zelf dat ze niet netjes de tijd nemen voor een klant, alles moet maar zo snel mogelijk. Ook wordt je gewoon in de ”wachtkamer“ getattoeerd en soms word er ook gepierced. Persoonlijk raad ik het je niet aan om naar Bells te gaan.”

het enige wat mara hier doet is haar éigen ervaringen vertellen, waar om gevraagd werd in dit topic, enw aarvoor dit hele prikbord is.

dit zijn háar ervaringen met de shop. als jij andere ervaringen daar hebt, kun je die hier ook neerzetten, dáar wordt om gevraagd. vind het niet echt gepast om haar zo aan te vallen en te zeggen dat ze ‘de shop zwart maakt’, terwijl ze enkel en alleen deed wat haar gevraagd werd: haar mening geven.

• zada

Als je je mening en je eigen ervaring verteld over in mijn ogen als zeer middelmatig aangeschreven shop dan wordt je hier afgeslacht .Flauw hoor

Ik vind dat ze gelijk heeft .

• nico

een ding waar ik me handen voor in het vuur zou doen,

is het met zuivere overtuiging weten dat hun kwaliteit

hoog in het vaandel hebben staan.

ik ga voor mijn tattoo's nergens anders meer heen.

• ***** Ringmaster *****

Willem viel tegen omdat hij de tattoo van haar vriend had ver“geslachtsgemeenschapt”, en Bell viel door de mand door een niet correct gezette navelpiercing (AL BEN IK HET ECHT NIET MET DAT “EEN RINGETJE IS BETER DAN EEN BANANABELL” ge. l.u.l.

Kan alleen maar concluderen dat voor haar en haar vriend de Noord-Oost Polder geen succes is voor piercen en tattoo's.

Gelukkig is daar nog steeds “Amsterdam”…………..

Klaus.