Bells Tattoo Almere

• Hannie Leo en Wesley

ik wil even reageren op het uit de duim gezogen verhaal van Mara wij komen al vanaf het alle begin bij Bell en uiteraard ook bij Aad in Haarlem en hebben alle drie meerdere tatoo's van Aad en van Tom wij komen er bijna wekelijks voor een koppie koffie en heb daar nog nooit wat van deze stunts gezien maar er zijn ook mensen die niet weten dat een balie soms een scheidings wand kan zijn tussen een wachtruimte en de werkruimte, wacht ik leg het even uit wat het verschil: is voor de toonbank vanaf de buiten deur is vaak de wacht ruimte achter de toonbank waar de behandel stoelen staan is de werk ruimte denk je dat je het nu weet en er worden absoluut geen piercings gezet in de tatoo ruimte daar is een apparte ruimte voor nou Bell Aad en Tommy ga zo door met jullie goeie en schone werk groetjes van Hannie Leo en Wesley

• linda en jan peter

wanneer houden we eens op in almere het is nu 2007 en nog is dit kinderachtig gedoe bezig.

Wij komen heel vaak bij Bell en Tommy en alles gaat daar zoals het moet gaan aparte ruimte's en wat belangrijk is volgens de nieuwe richtlijnen van de GG&GD.

Dat er in de wacht ruimte een piercing gezet is kunnen wij ons niet voorstellen zoiets doet Bell niet waarom zou ze ook ze heeft een prachtige piercing ruimte daarvoor.

Elke studio heeft vaste klanten en fans maar aan dit komt geen end wij zijn hier al ruim 5 jaar mee bezig en het stopt maar niet jammer laat elkaar in zijn of haar waarde .

wij zijn zelf van Piercing Sensation in Almere en hebben hier ook last van jammer ga op je eigen oordeel af .

Bell ga zo door en Tommy en de crew van Bell's sta hierboven

• cees

Ik hoop toch wel dat deze reactie voor muts bedoeld was ….

• linda en jan peter

TUURLIJK CEES ,GROETJES LINcees schreef:

>

> Ik hoop toch wel dat deze reactie voor muts bedoeld was ….

• cees

Zie bericht 21-11-2006!!

Ook hier noemt ze de naam van een artiest die een tattoo verprutst heeft in haar ogen.

Uit haar topic kun je halen dat zij toen nog niet bij Bells tattoo geweest was dus dat verhaal van 1 jaar geleden is gewoon bullshit.

Wie heeft er nog een mooie tekening van Pinokkio liggen voor Mutsje…

• erik

wat is hier de gemiddelde leeftijd?

kan toch allemaal een stuk volwassener, neem ik aan.

mara deelde háar ervaring met die shop, die negatief was. haar mening, accepteer dat eens zonder haar persoonlijk aan te vallen over ‘uit de duim gezogen verhalen’.

onderhand hebben meerdere mensen hun goede ervaringen gedeeld, en is t toch wel duidelijk dat deze shop het nú iig wel goed voor elkaar heeft.

over de shop waar ik vrijwel altijd heen ga hoor ik ook wel eens negatieve verhalen, maar ik zie het nut er niet van in om op deze mensen zó fel te reageren. ik weet dat het daar goed zit, en dat ik er altijd dik tevreden vandaan kom.

laat een ander een beetje in zn waarde, en accepteer de mening van een ander eens.

in plaats van zo fel te reageren kun je ook gewoon jouw (positieve) ervaring delen, waarom gevraagd werd in het topic.

• Dennis

Mensen….

….allemaal bedankt voor de diverse antwoorden.

Ik ga binnenkort een afspraak maken met Bells om een tattoo te laten plaatsen.

Nogmaals bedankt….

Dennis

• tattoo.pagina.nl

discussie gesloten