Goedemorgen allen….
Heeft iemand ervaring met Bells Tattoo in Almere?
En zo ja, hoe staat deze in kwaliteit tegenover DaBurningNeedle in hetzelfde Almere?
Alvast bedankt.
Dennis
Hoi Dennis,
Ik heb nog geen ervaring met het zetten van een tattoo, maar ik heb bij Bells mijn navelpiercing laten zetten. Ik vond zelf dat ze niet netjes de tijd nemen voor een klant, alles moet maar zo snel mogelijk. Ook wordt je gewoon in de “wachtkamer” getattoeerd en soms word er ook gepierced. Persoonlijk raad ik het je niet aan om naar Bells te gaan.
Groetjess, Mara.
Beste Mara,
Ik denk dat je een vergissing maakt. Er wordt bij ons niet in de wachtruimte getattooeerd of gepierced. We hebben een aparte piercingruimte en ruimte waar wij tattooeeren is zeker niet in de wachtruimte.
Wij zijn recentelijk nog gekeurd door de NBT met oog op de komende richtlijnen.
Uiteraard zijn wij goedgekeurd.
En wat betreft het aandacht voor de klanten, wij vinden het juist heel belangrijk om met de klanten een goede band op te bouwen. Gelukkig hebben wij een hele grote vaste klantenkring en ondanks dit berichtje van jou een goede mond op mond reclame.
Natuurlijk is jou eigen mening. Ik wilde alleen wel even rechtzetten dat we niet in de wachtruimte tattooeeren of piercen.
Vriendelijke groet,
Bells tattoo & piercing shopmuts schreef:
>
> Hoi Dennis,
>
> Ik heb nog geen ervaring met het zetten van een tattoo, maar
> ik heb bij Bells mijn navelpiercing laten zetten. Ik vond
> zelf dat ze niet netjes de tijd nemen voor een klant, alles
> moet maar zo snel mogelijk. Ook wordt je gewoon in de
> “wachtkamer” getattoeerd en soms word er ook gepierced.
> Persoonlijk raad ik het je niet aan om naar Bells te gaan.
>
> Groetjess, Mara.
Hoi,
Dat zou heel goed kunnen dat jullie nu alles in de behandelruimte doen, maar ik ben zelf in de shop geweest (wel al 1 jaar terug), toen werd er een tepelpiercing bij een man gezet, en er werd getattoeerd bij iemand anders achter de balie, in dezelfde kamer als waar men wacht. Dit lijkt mij de wachtruimte. Ik zuig dit niet uit mijn duim om uw klanten weg te jagen, ik heb dit met mijn eigen ogen gezien. Het is fijn voor u dat u vaste klanten heeft die uw shop geweldig vinden, ik denk er anders over en dat is mijn mening, die ik nogsteeds mag uiten gelukkig.
In mijn ervaring was de piercer die mij gepierced heeft, niet erg klantvriendelijk. Hij heeft getekend op mijn buik, maar vroeg bijvoorbeeld niet of ik de plek goedkeurde, hij deed de naald erdoorheen en zonder te vragen kreeg ik een ringetje in mijn navel, wat zelfs slechter is voor de genezing!
Ik probeer hier niet uw shop af te kraken, ik heb alleen hier neergezet wat mijn ervaring is met uw shop. Natuurlijk moet Dennis verder zelf weten wat hij met deze informatie doet.
Met vele groeten, Mara.
He Dennis,
Ik weet niet of het zo verstandig is om op ervaring van andere mensen te vertrouwen; kijk naar hieronder wat ‘muts’ schrijft. Deze shop is goedgekeurd door de NBT; dus met die zaak zit het wel goed. Haar ervaring was slecht, en er zullen ongetwijfeld mensen zijn met goede en slechte ervaringen. Het is de bedoeling dat het klikt met je tattoeerder dat je zeg maar een soort band opbouwt, als je op een slechte ervaring van een ander je keuze moet maken dat lijkt me niet echt de bedoeling.
Elke shop heeft tevreden en ontevreden klanten, dat is nu eenmaal zo. Iedereen heeft ook zijn favoriete shop en dat is maar goed ook, anders zouden we allemaal naar de dezelfde shop gaan, en hebben we in 2010 nog maar 1 goedgekeurde shop in Nederland :-)
Vind het allemaal een beetje gel*l, kom al dik 4 jaar bij Bell en nooit gezien dat er iemand gepierct wed in de kamer waar ook een tattoo gezet werd. Heeft altijd in een aparte kamer plaats gevonden.
Heb ook nog nooit slecht werk gezien van Tommy en kom er nog zeker 1 x per 3 weken langs om even met Tom of met bell te praten. En heb van mijn 14 tattoo's er 13 van Tommy staan en volgende keer gewoon weer. Mijn vriending heeft ook bijna 12 tattoo's van Tommy en altijd netjes en rustig gezet.
DUS L*L NIET OVER DINGEN WAAR JE GEEN VERSTAND VAN HEB, DEZE MENSEN HEBBEN EEN WERELD TATTOOSHOP EN ANDERE MENSEN ZOUDEN EEN VOORBEELD AAN HUN MOETEN NEMEN!
Bell, Aad, Tom, Mitch en Mark ga zo door we zien elkaar binnenkort weer.
Grt Dennis Lynn en de kinderen
ik wou hier even een bericht op geven . ik kom vanaf het begin dat de shop er is kom ik al bij bells tattoo shop heb daar al mijn piercingen en tattoos vandaan ,
ik kan niet anders zeggen dat er volgens de richtlijnen keurig netjes gewerkt word.en er juist wel tijd voor de klant is je kan er alles vragen alles word netjes geholpen en alles behalve gehaast.ik vind het erg jammer dat mara hier anders over denkt ,maar goed miss heeft zei een shop gevonden waar alles volgens haar wensen gaat. belss tattoo heeft een apparte piercruimte en een apparte tattooruimte dus niks word daar in de wachtkamer gedaan .klanten hebben genoeg ruimte om in de boeken te neuzen koffie te pakken hebben ze vragen worden die keurig te woord gestaan bij bells tattoo gaat alles om kwaliteit en dat is alleen maar goed . dus mara als je weer wat wilt vertellen zorg dan dat het klopt want ik kom er elke week en ik heb wat jij nu neerzet nog nooit meegemaakt daar ze werken hard alles is steriel en word volgens de normen gewerkt zo als het hoort .
dus mensen willen jullie wat weten over bells tattoo kom gerust eens langs en ervaar het zelf hoe ze daar te werk gaan en laat het niet beinvloeden door iemand die er voor haar gevoel niet goed behandeld is want daar klopt helemaal niks van .
groetjes cynthia
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?