Goedemorgen allen….
Heeft iemand ervaring met Bells Tattoo in Almere?
En zo ja, hoe staat deze in kwaliteit tegenover DaBurningNeedle in hetzelfde Almere?
Alvast bedankt.
Dennis
Hoi Dennis,
Ik heb nog geen ervaring met het zetten van een tattoo, maar ik heb bij Bells mijn navelpiercing laten zetten. Ik vond zelf dat ze niet netjes de tijd nemen voor een klant, alles moet maar zo snel mogelijk. Ook wordt je gewoon in de “wachtkamer” getattoeerd en soms word er ook gepierced. Persoonlijk raad ik het je niet aan om naar Bells te gaan.
Groetjess, Mara.
Beste Mara,
Ik denk dat je een vergissing maakt. Er wordt bij ons niet in de wachtruimte getattooeerd of gepierced. We hebben een aparte piercingruimte en ruimte waar wij tattooeeren is zeker niet in de wachtruimte.
Wij zijn recentelijk nog gekeurd door de NBT met oog op de komende richtlijnen.
Uiteraard zijn wij goedgekeurd.
En wat betreft het aandacht voor de klanten, wij vinden het juist heel belangrijk om met de klanten een goede band op te bouwen. Gelukkig hebben wij een hele grote vaste klantenkring en ondanks dit berichtje van jou een goede mond op mond reclame.
Natuurlijk is jou eigen mening. Ik wilde alleen wel even rechtzetten dat we niet in de wachtruimte tattooeeren of piercen.
Vriendelijke groet,
Bells tattoo & piercing shopmuts schreef:
>
> Hoi Dennis,
>
> Ik heb nog geen ervaring met het zetten van een tattoo, maar
> ik heb bij Bells mijn navelpiercing laten zetten. Ik vond
> zelf dat ze niet netjes de tijd nemen voor een klant, alles
> moet maar zo snel mogelijk. Ook wordt je gewoon in de
> “wachtkamer” getattoeerd en soms word er ook gepierced.
> Persoonlijk raad ik het je niet aan om naar Bells te gaan.
>
> Groetjess, Mara.
Hoi,