Donkere huid

• ronny

Hallo allemaal,

ik ben een hindoestaanse jongen. Ik heb een donkere huid.

Is het mogelijk om te tattoeren op een donkere huid en dat het goed zichtbaar is?

Groetjes Ronny

• wendy van w.

Ja hoor. Mijn neefje en nichtje zijn ook Hindoestaans en hebben beide een mooie duidelijk tattoo ;)

Veel succes ermee!

• ronny

is het misschien mogelijk om een foto te posten zodat ik een beeld kan krijgen hoe het eruit zal zien?

By the way ik wil een grote draak op mijn onderbeen.

Groetjes Ronny

• wendy van w.

Zal eens gaan informeren of ik een foto kan krijgen ;)

Je zal ook even bij een shop info kunnen vragen. Ze zullen vast wel kunnen helpen.

• Tim

Ligt eraan. Wat voor een tattoo wil je? Met felle kleuren? Makkelijk te testen: pak een felrode/groene/gele viltstift en zet een streep op je huid. Hoe donkerder de huid, hoe minder zichtbaar.

Met zwarte lijnen hetzelfde.

Uiteraard kan je een viltstift streep niet vergelijken met de inkt van de tattoo. Want je moet ook rekening houden met hoe de huid de inkt “pakt” bij het tattoeeren.

Maar dan heb je een kleine indicatie ;-)

En daarnaast, er zijn genoeg mensen met donkere huid (van getint tot bijna zwart) die tattoos hebben. Maar meerendeel geen kleuren.

Succes

• Meghan

hm. toen ik vorig jaar deze vraag stelde kreeg ik geen antwoord.

• erik

vast omdat je n donkere huid hebt. discriminatie! ;)

• ***** Ringmaster *****

Hallowaa.

Diep in “donker Afrika” waar mensen zo zwart zijn dat ze er, in het zonlicht, als donkerblauw uitzien, worden mensen ook versierd met tatoeages. Dus waarom zou jij je zorgen maken? Gewoon doen man !

Groetjes, Klaus. (blank met “black and gray”)

• ronny

Ik ben zaterdag naar een tattoo shop in Den haag geweest maar had geen goed gevoel overgehouden van hun.

Komen we binnen en kregen bijna geen aandacht en informatie.

Vandaar ik hier een bericht heb geplaatst.

Ik zal eens naar een tattooshop in de buurt gaan jullie horen wel van me.

By the way wie weet waar ik mooie ontwerpen van draken kan vinden?

Heb via google wel een paar mooie gevonden maar niet 1 wat echt helemaal uitspringt.

Groetjes Ronny

• wendy van w.

Och arme!!!!