Ontwerpen stelen?

• Martin

Dank allen voor de reactie. Ik zal de betreffende shop er nog eens op aanspreken. Oh ja…ik weet mijn ontwerpen lopen niet allen over van kwaliteit, maar ik beloof snel beterschap in deze :)

• Dirk

Je kunt je ontwerpen met Flash op je site zetten en er een balk doorheen laten lopen zodat degene die ze copieerd er niets aan heeft .(Een Flash plaatje is namelijk veel moeilijker te rippen dan een .Jpeg of .gif)

• Dirk

Ook De printscreen knop kan je uitschakelen met goede HTML software.

of je printscreen beveiligen met een password zodat als de knop ingedrukt wordt je administrator rechten moet hebben….

Kan allemaal……………………….

Gr. Dirk

• Dirk

Ik heb eens zittenkijken op die site van Rene maar hij heeft nog eens jou tekeningen geperfectioneerd en ik zal daar maar trots op wezen.

Op jou site zie ik geen mooie ontwerpen terug…

gr. en succes met ontwerpen

Dirk

• Moonlampje

ja en dan zijn er nog LEGIO andere manieren om plaatjes te jatten. geloof dat nou echt maar…

• Dirk

Een goede site laten ontwerpen kost erg veel geld en/of als je ook nog eens al je plaatjes moet beveiligen kost dat nog Veeeellllll meer geld en/of tijd en een gemiddelde

artiest heeft geen 5000 tot 6000 Euro over voor het laten bouwen van een site .

Tenminte dat zie ik niet terug aan al die websites van de tattoo shops vandaar dat de plaatje gemakkelijk te jatten zijn.

Maar buiten al deze moeite voor een plaatje kan je better naar http://www.tattoo-voorbeelden.be/ gaan . Daar kan je genoeg plaatje zien en jatten.

Succes met het stelen van plaatjes,

Gr. Dirk

• Moonlampje

sorry, maar ik jat toch echt geen plaatjes. ja ik gebruik plaatjes van internet. maar als daar een watermerk op staat dan laat ik dat gewoon lekker staan. en als mijn rechtermuisknop het niet doet dan zoek ik wel een ander plaatje.

bedankt voor je bechuldiging…:(

• Dirk

het is om je een indicatie tegeven en niet om je te beschuldigen .

mijn verontschuldiging .

Moonlampje schreef:

>

> sorry, maar ik jat toch echt geen plaatjes. ja ik gebruik

> plaatjes van internet. maar als daar een watermerk op staat

> dan laat ik dat gewoon lekker staan. en als mijn

> rechtermuisknop het niet doet dan zoek ik wel een ander

> plaatje.

>

> bedankt voor je bechuldiging…:(

• ***** Ringmaster *****

Als dit het beste is van wat jij getekend hebt, heb ik maar 1 advies :“ don't give up your day job”

Wie die “ellende” van jou op mijn website zou zetten, zou ik standrechtelijk laten executeren.

Klaus.

• henri

Als ze jouw ontwerpen stelen, wat zegt dat dan over diegene die dat doet? (ik weet het antwoord wel: PRUTSER!!!!!)