inkt

• muts

Hoii,

Klein vraagje: kun je met kleur weer over zwart heen tattoeeren, of gaat dat er niet uitzien?

Mijn vriend heeft namelijk een mislukte tattoo en ik heb voor hem een ontwerp getekend, die moet dus over de oude tattoo heen komen, maar hij wil hem liever in kleur (blauw) houden dan helemaal zwart..

Groetjess, Mara

• Tim

Hoi Mara,

Over zwart heen tattoeeren zal lastig gaan. Blauw en paars zijn wel kleuren die zwart kunnen maskeren maar dat is afhankelijk hoe gedekt het zwarte erop staat.

Maar als je bv een gitzwarte tattoo hebt en je wilt daar een rood roosje op hebben bv, dan houten bek, gaat niet lukken. Is het meer grijzig dan zwart, dan zijn er misschien mogelijkheden maar laat dat beoordelen door een prof tattoeerder.

Dus daarheen gaan, je ontwerp meenemen en kijken wat de mogelijkheden zijn.

Succes ermee iig!

Groetjes, Tim

• muts

Hoi Tim,

Bedankt voor je snelle reactie! Het zijn alleenmaar lijntjes van 1mm dikte, dus niet veel zwart ;) Ik wou toch al langs wat shops gaan met mijn vriend, dus dan kan ik dat best even meenemen inderdaad :D Anyway bedankt,

Groetjess, Mara

• wake

anders eerst met laseren iets laten lichter maken en dan opnieuw eroverheen tattoueren

• muts

Hoi,

Goed idee, dankjewel :D Is dat trouwens niet heel duur?

Groetjess, Mara

• wake

Geen idee ? Neem eens contact met zo'n shop op.