tattoo verwijderen

• Michelle

Hallo,

Heeft iemand gehoord over tattoo verwijderen dmv van over de oude tattooage heen te tattoeren met een vloeistof, wat het inkt zou moeten oplossen ?

Dit is nieuw. Maar zou dit echt betrouwbaar zijn ?

Dit is van rejuvi.nl

Groetjes

• ***** Ringmaster *****

Als dit inderdaad zo goed zou werken als ze zelf beloven dat het werkt, waarom wordt er dan door dermatologen (huid dokters) voor gewaarschuwd om dat vooral niet te laten doen?

Laat ze eerst maar met klinische bewijzen komen, in plaats van allemaal vage verhalen. Nergens, maar dan ook nergens wordt het wettelijk en onomstotelijk bewijs geleverd dat dit produkt doet wat ze zeggen dat het doet.

Groetjes, Klaus.

• Spider

Zeg Klaus,beste stuurman aan wal neem eens contackt op rejuvi.nl en durf een stukje tattoo te laten verwijderen en spreek na deze ervaring je verme taal weer eens uit.m.v.g. Spider

• popeye

hoezo ''en durf een stukje tattoo te laten verwijderen" zit toch geen risico aanvast ofwel? tattoos zit je langer aan vast dan aan je partner en dat bevalt me wel. (ik kan de zaak ff lekker opnaaien als je wilt zoals ik bij mario heb gedaan) groetjez popeye

• ***** Ringmaster *****

Gelukkig ken ik maar 1 échte Spider, en die was écht geen voorstander van tattooVERWIJDERING, TattooVERMEERDERING, daar zag hij wel wat in :-).

Tenzij deze Spider ook “Jur” heet natuurlijk. Maar dat is een ander verhaal.

Groetjes, Klaus.

• popeye

hallo spider? gaan we gas geven of niet?xxx popeye

• ***** Ringmaster *****

Hallowaa.

De échte Spider had al lang gereageerd (iets met een “vlinder” in zijn naam) “onze” Spider is waarschijnlijk alleen maar een “wannabee” met een iets te grote mond.

Groetjes, Klaus.

• Spider

Heb je inmiddels al een afspraak gemaakt om een stukje te verwijderen?

gr.spider***** Ringmaster ***** schreef:

>

> Hallowaa.

>

> De échte Spider had al lang gereageerd (iets met een

> “vlinder” in zijn naam) “onze” Spider is waarschijnlijk

> alleen maar een “wannabee” met een iets te grote mond.

>

> Groetjes, Klaus.