Ik wil dit ontwerp laten zetten:
Ik heb al een plek gekozen (buik) maar wat voor plaatsen zouden de kenners hier nog meer geschikt vinden voor zo'n tattoo? Het resultaat zal een cm of 10 breed worden.
Hoi Chantal,
Sowieso zal ik hem eerder naar de 15 (of meer) centimeter laten gaan dan 10.
Zeker met letters heb je als het klein is, dat het na een aantal jaren wat priegelig eruit kan gaan zien. Liever iets te groot dan iets te klein. Ik neem aan dat je geen tekst wilt waarbij je 3x moet kijken wat er nu exact staat toch? Een goede tattoeerder kan je daar in adviseren en ik zou zeggen: uitprinten dat voorbeeld en naar de shop! (wel een goede natuurlijk!)
Je kan hem uiteraard op je buik zetten, maar hou er rekening mee dat buiken nog wel eens de neiging hebben uit te gaan zetten ;-). En ik weet niet of je ooit nog zwanger wilt worden? Niet dat dit een aanbod is maar hou er rekening mee dat de huid, dus ook je tattoo redelijk uit gaat rekken.
Persoonlijk vind ik bij vrouwen een tattoo op de buik mooi als de buik ook strak is.
Als je bv wat dikker bent of wat mollig, zou ik het niet doen. Niet dat mollig niet mooi is maar een tattoo op een plek waar het vel strak is, oogt stukken mooier.
En hoe je het went of keert, je kan nu een strak buikje hebben maar is dat over 10 jaar ook nog zo?
Wat dacht je van je schouderblad? Lijkt mij een mooie 2e optie.
In ieder geval, alvast veel plezier met je tattoo en we zien de foto hier vast wel als 'ie af is toch?
Groetjes, Tim
de zij lijkt me voor deze tattoo érg gaaf, zeker voor de letters.
onderrug is idd erg standaard, en de meesten hebben dan idd zon tribal/gewei
ook vind ik dit ontwerp nou niet bepaald iets voor een onderrug.
zou m zelf denk ik het mooist vinden in je zij, of anders idd buik/onderbuik of schouderblad.
succes ermee!
Met alle respect, maar ik heb al aangegeven dat ik NIET zwanger zal worden. Ben ik nog nooit geweest en zal ik ook nooit zijn. Dus “een betere plek zoeken” vind ik eigenlijk een beetje denigrerend. Zeg je tegen mannen ook dat ze later misschien een bierbuik krijgen of dat hun spierballen rimpelige zakjes kunnen worden?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?