bloedverdunners

  • judith0211

    Hoi,

    k heb een paar jaar geleden een tattoo laten zetten en wil nu een tweede.

    ik gebruik echter sinds kort bloedverdunners en ik vraag me af of dit een proleem is bij het zetten. wie heeft hier ervaring mee?

    groetjes…..

  • deckhr

    Ik neem al enkele jaren dagelijks een pil omwille van hartritme-stoornissen, uiteraard werkt dit ook bloedverdunnend.

    Dit is vervelend bij het prikken van een tattoo, het stollen verloopt moeilijker, de tatoeëerder heeft meer werk, steeds maar afkuisen etc…

    Ondertussen is de tatoeëerder een goede vriend van mij geworden en houdt hij er rekening mee, als dit gebeurt dan is dit voor hem geen probleem.

    ( De eerste keer dat zoiets gebeurde vroeg hij mij of ik veel alcohol binnenhad, want dat verdunt ook je bloed, ik had geen druppel gedronken. )

    Ga naar een tatoeëerder die je kunt vertrouwen, dat is belangrijk, zeg evt. gewoon de feiten, neem desnoods je medicijnen mee zodat hij de bijsluiter kan lezen…

    Ik weet niet of dit voor jou mogelijk is, maar meestal neem ik die pil niet de dag vooraf en de dag zelf bij het plaatsen van een tattoo, dat scheelt al enorm ! ( en ik heb er nog steeds geen hartinfarct aan overgehouden door ze 2 dagen niet te nemen, haha ! )

    Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen, ik wens jou heel veel succes toe en tevens een heel mooie tattoo bij !

    Als je nog vragen hebt, dan hoor ik je wel, ok ?

    Grtz, Decker

    Vinderhoute België.

  • ~Martinique~Amy~

    Neem contact op met je arts wat je het beste kan doen. Dat lijkt me in dit geval het verstandigste.

  • deckhr

    ja, eigenlijk is dit wel waar, dat lijkt mij het verstandigste

    Grtz, Decker.

  • judith0211

    Hoi,

    bedankt voor jullie respons.

    ik was zo benieuwd naar de ervaringen van anderen, want je leest toch verschillende verhalen (als je al wat over kan vinden over tattoo's en medicijn gebruik) dat je dan geen tattoo kan en mag laten zetten…. of dat de tattoo dan niet mooi wordt….

    ik had zelf ook al gedacht om deze medicijnen dan een paar dagen niet in te nemen, maar wel van te voren aan te geven bij diegene waar ik mn tattoo zou laten zetten, dat ik die medicijnen gebruik.

    maar jullie hebben gelijk….. het is misschien niet zo onverstandig om dit eerst met mijn arts te overleggen.

    nogmaals hartelijk dank voor jullie antwoord.

    groetjes

  • deckhr

    graag gedaan,

    groeten, decker.

  • *****americanx*****

    Raadpleeg eerst je arts die je deze bleodverdunners heeft voor geschreven of het problemen kan geven.

    Uit ervaring met klanten die ook bloed verdunners gebuiken kan ik je zeggen de een mocht het wel van zijn arts en een ander weer niet.

    Als je te veel bloed is er een kans dat je lichaam de inkt niet geheel op neemt en je dus vlekken in je tattoo krijgt, neem je een tattoo met alleen schaduw is het geen prbleem als je iets meer bloed als normaal.