Tattoo op pols pijnlijk?

• Saartje

Hoi Polly,

Ik ben geen expert, maar ik denk dat hier bedoeld wordt dat lijntjes gaan uitlopen, en als ze dicht bij elkaar liggen zoals bij een streepjescode krijg je snel een grote vlek.

Groetjes Saartje

• Frans

Precies, dat bedoelde ik! Als die lijntjes gaan vloeien (zoals altijd wel in meer of mindere mate het geval is) en ze lopen in elkaar over, dan krijg je een lelijke donkere vlek…en daar zit je vast niet op te wachten!

• petra

ik heb een tattoo rond om mijn pols het geneest iets langzamer aan de binnen kant van de pols dan op een andere plek.

• Moonlampje

ik snap dat ook niet hoor. het mocht eens een beetje pijn doen zeg, pfffffff

• nessa

Hallo

Een tattoo zetten geeft inderdaad een vreemd gevoel en na een tijdje wen je er wel aan. Heb zelf al drie tattoe's en in verband met tattoe op de onderkant van de pols je zal het wel voelen maar doordat je verder en verder naar eindresultaat gaat voel je dat veel minder zijn de eerste steken die je meeste voelt.

En als je iemand hebt dat een erkend tatoeerder is is dat geen enkel probleem en stelt hij u zeker op u gemak.

Maar één ding is zeker je moet er zeker van zijn dat je dat je hele leven op u pols wenst te hebben en niet meer twijfelen want de pijn vergeet je wel maar de tattoe blijft

• Missy

Eejh

Ik ga waarschijnlijk ook een tattoo nemen op mijn pols.

Mij boeit die pijn niet … daarna vergeet je het en ben je hardstikke happy mt je tattoo

Greetz MissyPolly schreef:

>

> Hallo allemaal.

>

> Ik zit er aan te denken om een streepjescode op mijn pols te

> zetten aan de binnenkant.

>

> Ik heb verder nog helemaal geen Tattoo's dus wil weten of

> deze plek echt pijnlijker is dan de rest? Arm,been enz…

>

> Kan iemand mij helpen?

>

> Alvast bedankt.

• A

Ik heb een maand geleden een tattoo aan de binnenkant van m'n pols laten zetten…en ik moet zeggen het viel mij alles mee!

Ik heb er ook eentje aan de binnenkant van mn enkel en die plek was pijnlijker.

Succes ermee!

• Maité

Heej!

Ik heb een tattoo laten zetten aan binnenkant van mn pols, een roze sterretje, en moet zeggen dat het wel meer pijn deed dan die op mn poep.

Kheb het zeker dus gevoeld, maarja, wat voor de 1 pijn is is voor de ander…

• Menno

Een tattoo doet bij het laten zetten het meeste pijn als de huid er dicht bij het bot zit. pijnlijke plekken zijn bijvoorbeeld: Knie, scheenbeen, ruggenwervels, elleboog en schedel. De minst pijnlijke plekken zijn: borsten, billen, schouders en kuiten.

• Eva

En hoe zit het met de pijn/gevoeligheid boven op de pols, zeg maar niet bij die ‘knobbel’ maar de andere kant (onder je duim zeg maar, maar dan op je pols)?