model nodig?

• bambi

hay ik ben bambi,

ik ben verslaaft aan tattoo's en piercings heb nog niet zoveel maar moet allemaal beetje bj beetje.

ik vindt het belachenlijk duur om dat te laten doen.

ik zoek een conectie of een leerling examen die het voor weinig geld wilt doen een tattoo naar eigen keuze van mij en een piercing naar eigen keuze.

piercings die ik nog wil:

-tongpiercing

-monroo

- 2de navelpiercing

- en me oren maakt niet uit waar!

- misschien als je een ander leuk idee heb kom maar op!

tattoo's die ik nog wil:

- op me enkel/voet

- tussen me schouderbladen (heb al ontwerp)

- in me lies

- wil er 1 uit laten breiden op me onderrug

- heb je nog andere leuke ideen kom maar op!

ik ontwerp zlf ook tattoages als je leuek ideeen nodig hebt of als je wil dat ik een ontwerp maak dat bij je past kost je dat ongeveer 20 euro ligt eraan watvoor en de moeilijkheidsgraad ervan.

stuur me vooral een email als je at voor me hebt!

groetjes,

bambi

• Harmpje

Een Bambi met humor !!!

In een tijd dat iedere tattoeeerder zn stinkende best doet om zo hygienish mogelijk te werken, hiervoor de nodige onkosten maakt, roep jij “dat het voor jou belachelijk duur is”.

En zelf vraag je voor een ontwerpje 20 euro !!! Geef jij daarvan ook een deel aan de belastingen zoals de tattooeerders dat doen?

Bambi ik heb nog een tip voor je . . . “sex zonder condoom is ook goedkoper”.

• Shellfish

hey een idee….ze kan natuurlijk ook in natura gaan betalen! Is 't helemaal niet duur en hebben ze er allebei lol van!

• erosnl

kijk eens 3 pagina's terug

en denk er dan nog eens over na ofdat je duuder en goed wilt of goedkoop maar k.u.t.

dus

mail eens met tattoomom

hartediefje_27@hotmail.com

• Natasja

Wat is belangrijker?

GOEDE kwaliteit

OF

goedkoop, en de rest van je leven rondlopen met een slecht gezette tattoo?

• henry

hahahhahahhahhha succes bij tattoomom hahahhaahaha wat een LOL.

ik wil graag een bodysuit kan dit ook bij iemand voor weinig hahaha

• erik

heb hier wel een naald en oostindische inkt, duurt n tijdje, maar voor een paar tientjes wil ik je wil volprikken henry! ;)

• popeye

bambi, je bent zielig en ik twijfel aan de oprechtheid van je bericht want je maakt zoveel spelfouten dat je niet eens door kunt gaan voor real dutch trailertrash! maar mocht ik ernaast zitten excuseer ik me graag en geef ik je een passende boddysuit ter compensatie als ik ernaast zit. grrrrrrrroetjezzz popeye

• henry

hahaha erik,wanneer? ik kom eraan hahaha

• Dirk

hahahaahahahah.

Een zinkend schip op mijn borstkast voot €5,-

Triest hoor dit