Zomaar een eerste keer ervaring...

• Flowergirl

Vandaag heb ik mijn eerste tattoo gekregen. Ik was erg nerveus totdat ik mijn afspraak maakte, vanaf dat moment wist ik dat “het allemaal goed zou komen”. Ook ik was bang voor pijn en zelfs dat ik misschien wel flauw zou vallen -:). Niets van dit alles, ik vond het vanaf het eerste moment een geïrriteerd prikkend maar fijn gevoel. Het ziet er erg mooi uit en de tattoo artist was enorm relaxt (in zijn werk). Voor iedereen die net als ik nerveus was voor de eerste keer…ik ben een watje :-) dus als er van iemand verwacht kon worden in een hysterische toestand te raken, ben ik dat wel. Maar geloof mij…als je een goede en relaxte artist hebt, ben je al op de goede weg. En de rest…de pijn…(en iedereen ervaart dat op zijn/haar eigen manier)…het is het waard….vooral als je net als ik een hele mooie tattoo voor in de plaats krijgt. Ik ben zó enorm blij met mijn tattoo !!!

• erik

bij mij voelde t idd ook wat branderig, maar wel prettig.

was ook behoorlijk zenuwachtig, maar n goede, relaxte artiest waar je echt vertrouwen in hebt laat dat zo verdwijnen, hehe.

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

• Flowergirl

Dank je Erik ! Tot ongeveer een uur na het zetten van de tattoo voelde ik ook zo'n branderig gevoel, niet vervelend ofzo maar het voelde meer als een zonverbranding. Nu voelt het als een blauwe plek. Het valt mij op hoe mooi het er bij mij al uitziet, ik had verwacht dat het er als een schaafwond zou uitzien maar de huid is alleen wat droog, dus goed vettig houden. Het heeft twintig jaar in mijn hoofd gezeten en nu dat ik 'em heb, ziet het er heel vertrouwd uit. Ik ben (nog steeds) in een nogal euforische stemming over mijn tattoo :-).

• Tim

Gefeliciteerd! En geniet er maar flink van, daarvoor zijn ze toch?

Mag ik vragen waar je hem hebt laten zetten?

Groetjes, Tim

• Flowergirl

Dank je Tim ! Ik heb 'em laten zetten bij Cesky (http://www.tattoocesky.nl/).

• erik

hehe, die euforische stemming zul je nog wel een tijdje houden, en dan elke keer als je er weer naar kijkt, komt dat terug ;)

heb gisteren tongpiercing laten zetten, valt me ineens op dat je daar zóveel meer last van hebt dan n tattoo, apart eigenlijk

• Jazzeva

Gefeliciteerd met je tattoo!!

Mag ik vragen waar op je lichaam je hem hebt laten zetten?!

Groetjes

• Flowergirl

Thanks Jazzeva! Het is een mooi kruis mijn rechter bovenarm. Ik moet zeggen dat ik de hele ervaring als één feest heb ervaren. Ik heb ´em nu precies één week en het zag er eigenlijk al meteen goed uit, ik heb het smeren met uiercreme goed bijgehouden en de velletjes zijn er nu al af. Op naar de volgende tattoo :-) !!