ervaringen goddeshydradesign Finsterwolde

• nykha

Hallo allemaal,

Heb zelf een tattoo laten zetten in deze shop en mijn ervaringen zijn goed. Ben benieuwd of er nog meer mensen hier zijn geweest en wat hun ervaringen zijn. Ik moet binnenkort mijn tattoo nog een keer bij laten kleuren.

Groetjes Nykha

• popeye

NOG een keer laten bijkleuren? hoe vaak is je tattoo al bijgekleurd dan en wat heb je voor moois gescoord? en ik ben benieuwd waarom je nieuwschierig bent naar de ervaring van anderen als je zelf tevreden bent, groetjes terug

• Harmpje

Ik heb zojuist even de website bezocht

http://www.goddesshydradesign.nl/fotos1.htm

en ben sprakeloos. Heb gelijk even een afspraak gemaakt. Eindelijk heeft nu ook het noorden ook een echte tattoo artiest. Mooi hoor.

• zada

nou sprakeloos is een beetje te hoog gegrepen het is een gewone tattoostudio niets speciaals en als ze hun fotos er beter op de website hadden gezet dan kan je het allemaal beter zien want dit is te vaag .Rinto is nog steeds de man in het noorden !

• ***** Ringmaster *****

Harmpje is een naar Portugal verhuisde tatoeëermeneer die nog wel eens met een kritische blik naar de wereld kijkt. Naar alle waarschijnlijkheid was zijn commentaar als sarkastisch uit te leggen (correct me if i'm wrong sjef), en mag naar mijn inzien met een fikse hoeveelheid zout genomen worden.

Groetjes, Klaus.

• Harmpje

Klaus ik was er inderdaad vanuit gegaan dat iedereen het met zak vol zout zou nemen. :-) En je weet mijn kritische blik is vaak ook verpakt in de nodige humor.

We zitten op dezelfde golflengte :-)