sukkels!!

• tattoomom

weet je voor iedereen die loopt te zeiken..zoek ook eens een hobby!!

ik weet wat ik kan ! en doe mn werk of hobby prima!

jullie zeiken maar een end weg..kan mij niet boeien!!

of het is afgunst of verveling dat jullie mensen zo proberen af te zeiken..

ik lever prima werk..werk volgens de normen van ggd.heb alles in huis wat ik ervoor nodig heb! en nog geen 1 ontevreden klant gehad…goedkoop ja ben ik ook..maar idd omdat ik er niet rijk van hoef te worden..maar omdat ik het ergleuk vind om te doen en graag verder wil komen..ik heb wel een aanbod gehad..maar dat kan ik niet combineren met mn kids..die gaan me toch voor alles..of hebben jullie daar ook al wat over te zeiken..en wat is er mis mee datik savonds werk als de kids in bed liggen..dan heb ik alle tijd en rust van de wereld..prima toch? en die @!#$ die het over kinky shit had….ga maar vieze sites afzoeken..ik hou het netjes en mn leraar ook..die ziet in mij dat ik en de wil heb en het zeker in de vingers heb en die gelooft ook zeker datik een heel end verder kan komen anders zou hij zn tijd zeker niet aan mij verdoen!

als jullie mij zouden kennen zouden jullie stuk voor stuk je ogen uit je kop schamen om deze shit zo overmij te zeggen!maar ga vooral je gang hoor!!

het boeit me niet..en mij naar beneden halen??zou je beter je best moeten doen!

ik droom lekker verder..maar onderussen blijf ik gewoon doen waar ik zin in heb, waar ik goed in ben en geniet van wat ik heb! so @!#$ you all!!!

• Natasja

Volgens mij boeit het je wel anders zet je niet zo'n topic neer…

• robin

Maak je ff druk zeg!! Als je vaak meeleest op forums had je kunnen weten dat jouw topic zulke reacties uit zou lokken. Als jij blij en tevreden bent met wat je doet is het toch goed?

• wendy van w.

tattoomom schreef:

>

>….ik heb wel een aanbod gehad..maar dat kan ik niet combineren met mn kids..die gaan me toch voor alles..

Geen man die aandacht nodig heeft?

tattoomom schreef:

>

> ik lever prima werk..

Foto's??? :D

Als je serieus genomen wilt worden kun je beter eens laten zien wat je gepresteerd hebt ipv steeds een nieuw topic te openen ;)

• Cruella de Ville

Ach Mommy,je kan nog altyd eieren gaan leggen.

• henry

hahahahhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahahahhahahah

whahhahawhahhahahawhahhahwwwwwwwwwwwwhahahahahaha kuch kuch kuch whahahah hahaahhahahah haha ahaah,ik kom niet meer bij,wat een topic.

dit zegt genoeg denk ik,tattoomom,doe gewoon je ding,en idd je had kunnen weten hoe hierop gereageerd zou worden.

Succes verder met je hobby (werk) greetz Henry

• Chantal P

Nou, als je stukjes hier representatief zijn voor wie je bent, denk ik dat de kritiek zeer terecht is. Mensen met relativeringsvermogen reageren namelijk niet zo overspannen. Ik geloof niet dat ik je in het echt aardig zou vinden, ik hou niet zo van heethoofden.

• popeye

geweldig zo'n forum! groetjes tot volgende week, ik ga naar milaan haha!

• erik

milaan, das wel n end fietsen man, veel plezier daar!

t boeit je schijnbaar wel, anders had je al lang niet meer gereageerd.

zoals al veel vaker hier gezegd; zet eens wat fotos van je werk online. als je dat niet doet zal niemand je serieuzer nemen dan nu.

je wekt n enorm slechte indruk, en de lui hier hebben nou eenmaal een (terechte) hekel aan prutsers. als jij zegt dat je dat niet bent, moet je dat eens bewijzen in plaats van het slachtoffer uit te hangen. als t niveau van je tattoos even hoog is als dat van je reactie op kritiek hier, zijn jouw klanten de slachtoffers.

zet wat fotos online, dan ben je van n hele hoop kritiek af, als t echt zo goed is als je zegt.

en als je leermeester achter je staat, en zelf n goede artiest is, wat heeft ie er dan op tegen om zn naam op t internet te zien?

komt allemaal érg onbetrouwbaar over.

• *****americanx*****

Vraag jij straks in juni ook net als alle andere studio's in Nederland een vergunning aan om te mogen tattooeren of blijf je het illegaal doen zoals je dat nu ook doet?

Ben benieuwd naar je antwoord hierop.

Gr Martin