Tattoo nek erg pijnlijk?!

• popeye

sterren zijn idd wel cool in je nek en maak je niet te druk, van te voren hapje eten en lekker uitgerust naar de shop gaan dan komt alles goed

• Jazzeva

Jaa ik zal het jullie zeker laten weten, hoe het me is vergaan!!

En je hebt groot gelijk.. als het zo makkelijk was als een plak plaatje.. dan was er indd nix meer aan!!

Bedankt!!

groetjes

• Jazzeva

Ik moet zeggen dat de meeste van jullie;) me wel gerust gesteld hebben!!

Bedankt alvast voor de vele tips!!

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.. :)

K laat jullie weten hoe het is geworden!!

groetjes

• erik

mooi dat we je n beetje gerust kunnen hebben stellen.

je zult zien dat t wel meevalt, en t is t zéker waard.

probeer hier n foto neer te zetten als je m hebt, ben benieuwd!

succes!

• Dirk

Hoi,

Ik heb pas een tatto op mijn kuit laten zetten, nu ad ik van verschillende mensen gehoord dat het vreselijk pijn zal doen.

Ik vondt het reuze meevallen en heb dan ook aan 1 stuk 4 uur op de stoel gezeten.

Pijn is een begrip voor jezelf .

De ene heeft een hoge pijngrens en de ander een minder hoge of zelfs lage pijngrens.

Gr. en veel succes,

Dirk

• coby

ik heb myn nek helle maal vol met tatoos het is wel pijnlijk hoor maar als je er alles op heb staan dan is de pijn zo verdwenen dan is de resultaat wel verklaart ma het kan pijnlijk wezen

• Kang

Zo denk ik er ook over, ik heb ook me nek onder en sommige plekken deden meer ppijn als andere plekken maar ik denk altijd maar zo, als ik de shop uitloop doet het geen pijn meer maar nu moet ik zeggen dat ik het altijd een rotgevoel blijf vinden :)

• sandra

als je zelf al denkt dat het vreselijk pijn doet kan je er beter niet aan beginnen ,dan ga je zo gespannen zitten en maak je het jezelf niet gemakkelijk,ik was 12 toen ik me liet tattoeren in m,n nek (toen mocht dat nog)

en ik vond het niet echt pijnlijk,m,n voeten daarentegen vond ik niet zo,n pretje

ik denk dat het voor iedereen anders is ,en hoe hoog is je pijngrens???

sucses ermee

• (}( Kitty ){)

Ga je nu echt iemand succes wensen met en tattoo die bijna 6 jaar geleden al gezet is? ;)

• sandra

ja dat zag ik toen ik hem verstuurde :S