Tattoo nek erg pijnlijk?!

• Jazzeva

Hey..

Ik wil binnenkort m'n eerste tattoeage laten zetten!

En ik denk erover die achter op mn nek te laten zetten..

Misschien iets lager.. tussen mn schouderbladen..

Alleen ben ik als de dood dat het vreselijk pijn gaat doen!

Ja ik weet eigenlijk zeker dat het vreselijk pijn gaat doen..

maar kan iemand misschien raad geven waar k 'm dan het beste kan laten zetten.. etc.

Groetjes

• *****americanx*****

Als je al zo over de pijn denkt die er eventueel is als de tattoo gezet wordt, kan je hem beter niet laten zetten.

Je kan het beste met de gedachte naar de studio gaan van ach het valt reuze mee en komt helemal goed, dan zal je zien dat het met de eventuele pijn reuze mee valt.

Pijn is hoofdzakelijk een begriop en zit voor 60% in je kop en dus maar 40% lichamelijk. Hoe meer je denkt dat het pijn doet, des te meer het dus ook pijn doet.

Gr Martin

• popeye

als je er vanuit gaat dat de pijn ondraaglijk zal zijn kan het alleen maar meevallen (pijn zit alleen tussen de oren als je je gezicht laat volzetten) het gaat pijn doen geloof me maar is wel gaaf een tattoo in je nek. wat wil je gaan scoren?….. succes

• pinn

Ik heb niet veel pijn gehad. Maar het ligt natuurlijk ook aan de persoon.

En je moet denken aan het resultaat, niet aan de pijn.

succes ermee

• ***** Ringmaster *****

Hallowaa.

Met je blote kleine teentje keihard tegen de poot van een tafel of bank aantrappen, DAT doet pas echt pijn.

Danny, the tat2granny, heeft op dit forum ooit ergens geschreven dat met iedere (pijnlijke) lijn, het eindresultaat dichterbij komt. Daar sluit ik me graag bij aan.

Groetjes, Klaus.

(voor bijna 30% getatoeëerd, maar ik vind het nog steeds rotzeer doen :-))

• wendy van w.

Een tattooe doet zeker zeer, alleen de plekken en de pijngrens van mensen verschillen ;). Maar als je het echt wilt moet je dat er maar voor over hebben.

• Jazzeva

Hey..

Wil graag iets met sterretjes!

Maar omdat k zelf niet geweldig ben in ontwerpen/tekenen.. moet ik nog iemand vinden die voor mij een mooi ontwerp wil maken!

Ik kan indd beter uitgaan van de ergste pijn.. zodat het alleen maar minder is, wanneer k 'm daadwerkelijk laat zetten!

Ik wil het in ieder geval heel graag.. dus al met al zal ik me er overheen moeten zetten!!

Is er trouwens nog een goede site met veel mooie voorbeeld ontwerpen waar ik inspiratie uit kan halen?

Groetjes

• Jazzeva

Hahaha..

Jaa indd met je blote kleine teen tegen een tafelpoot aankomen doet wel pijn!!

En ik heb de pijn er indd voor over!

Het lijkt me trouwes zeker een goede gedachte.. voor elke lijntje dat pijn gaan doen, komt zeker het mooie eindresultaat meer en meer in zicht!

Bedankt voor de leuke reactie:)

• erik

je voelt t idd wel, maar de pijngrens verschilt per persoon, en de plek maakt veel uit.

heb n tat op mn schouderblad, en vond t over t algemeen eigenlijk wel een lékker gevoel. beetje schrijnend/branderig. dr waren maar een paar centimeters die wel even ‘gemeen’ waren.

bij het bijkleuren over het littekenweefsel heen was t ook ietsje gevoeliger.

maar echt, dit is allemaal bijzaak, ik vind t alleen maar bijdragen aan de vreugde en de kick; als t zo makkelijk was als n plakplaatje erop plakken, zou je er láng niet zo trots op zijn.

houd t einddoel in zicht, elk streepje is weer een stapje dichterbij je doel.

succes ermee, en laat t hier even weten!

• *****americanx*****

Wat een onzin verhaal zeg, je kan echt zien dat je nog heel veel moet leren, als je het ooit al leert.

Je zegt toch niet tegen iemand die je gaat tattooeren, “ga van de ergste pijn uit” als het dan blijkt dat het minder pijn doet is dat me genomen.

Als jij kiespijn hebt en je zit op de bank naar een heel dom tv programma te kijken dan voel je heel duidelijk die zere kies en waarom? omdat je er op dat moment aan denkt(dus geestelijk er mee bezig bent), maar ben je nu met je favoriete hobby bezig en erg geconcentreert met wat je doet, dan heb je ook geen kies pijn en waarom niet? je denkt op dat moment niet aan die kiespijn omdat bent afgeleid door iets wat al je concentratie vergt.

En zo gaat het met alle pijn, daarom is pijn ook een begrip en voor 60% geestelijk, dus tussen de oortjes.

Ik kan hier zelf over mee praten loop al ruim 16 met heel veel pijn in me lichaam.

Gr Martin