tattoo modellen!!

• tattoomom

hey allemaal.!!

ik ben beginnent tattooeerder(voor zover je dat al over jezelf mag zeggen) hoe dan ook… ik ben al ruime tijd bezig en heb met spoed nieuwe modellen(of te wel proefkonijnen) nodig..de meesten die ik al heb gedaan zitten of vol of zijn klaar! dus als je intresse heb mail me maar..woon in groningen! oja..heb foto's van wat ik gedaan heb.je betaald alleen matriaal kosten en ben je erg tevreden mag je zelf een gift doen… ik hoop hier wat modellen weg te kunnen krijgen ik help jouw jij helpt mij!!

wie o wie!!

• popeye

kan ik die fotos ergens op internet bekijken?

• Cruella de Ville

Daar ben ik ook benieuwd naar !??

• Chantal P

Begrijp ik goed dat mensen je moeten betalen om als proefkonijn te dienen? En als het mis gaat, wie betaalt dan de kosten van een goede cover-up? Beetje omgekeerde wereld lijkt me. Als je het wilt leren, zou je je “modellen” een vergoeding moeten geven. Zij lopen immers het risico op een mislukte tattoo!

• wendy van w.

Ik denk dat je lang kan zoeken als je mensen er voor laat betalen. En dan nog een gift verwachten? Terwijl wij het risico lopen een mislukte tattoo te krijgen? En begrijp ik het goed dat je thuis werkt? (sorry, maar dat vind ik dus voor een beginneling niet erg vertrouwd overkomen). En waarom zit je met SPOED te wachten? En waarom laat je niet gelijk zien wat voor werk je levert?

Ik heb zelf pas geleden ook een tattoo laten zetten door een beginnend tattooeërder. Niks mis mee, gave tattoo en ben er echt super tevreden. Maar wel in een goeie shop en onder begeleiding van een ervaren tattoeërder laten doen. En ook zeker eerst werk gezien ;)

• ????

hey allemaal.!!

ik ben beginnent tattooeerder(voor zover je dat al over jezelf mag zeggen) hoe dan ook… ik ben al ruime tijd bezig en heb met spoed nieuwe modellen(of te wel proefkonijnen) nodig..de meesten die ik al heb gedaan zitten of vol of zijn klaar! dus als je intresse heb mail me maar..woon in groningen! oja..heb foto's van wat ik gedaan heb.je betaald alleen matriaal kosten en ben je erg tevreden mag je zelf een gift doen… ik hoop hier wat modellen weg te kunnen krijgen ik help jouw jij helpt mij!!

wie o wie!!

Het begint al met schrijvouten ! hahahaha !!!! lees:beginnent en matriaal

dat wordt een goeie…….pleur op.

Al ruime tijd bezig en dan nog geen klantenkring of ben je nu al door je vriendenkring heen ?

Of ben je zo slecht dat je vrienden je al vaarwel hebben gezegd?

Niemand is ooit klaar(of vol genoeg) met tattoo's maar misschien bij jouw wel.

Jij woont NIET in Groningen.

• Johan

Hi Wendy, ik ben blij dat je er blij mee bent………het gaat al weer een stukje beter. Ik hoop je dus weer terug te zien. Groet Johan www.airbrushpainting.nl