dekking van de inkt

• eenhoorntje

Wie kan mij verder helpen en mijn vraag beantwoorden. Al enige tijd zet ik eenvoudinge tattoo's, lijnwerk, lijnen en schaduw en tribels. Nou heb ik toch telkens een terug kerend probleem met het zetten van de tattoo's. Op een of andere manier krijg ik deze niet goed zwart dekkend met de inkt en ik weet eigenlijk niet wat ik verkeerd doe. Ik hou de tattoo machine goed recht, gebruik voor het lijnwerk een 3 naald rond waarmee ik ook de kleine puntjes van een tribel inkleur en voor het grovere inkleurwerk gebruik ik de 9 rond naald. Wat doe ik toch verkeerd? Ik moet de mensen soms wel 3x laten terug komen voordat de tribel eindelijk goed dekkend is. Wie kan mij helpen met dit probleem?? Alvast hartelijk bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.

• popeye

eenvoudinge tattoos? ( bij je spelling kun je ook wat hulp gebruiken……. tribel?) ga een afspraak maken bij een goede tatoeeerder en laat een paar flinke stukken zetten en geef je ogen goed de kost. what you give is what you get. succes

• eenhoorntje

Ik vraag niet om gecorrigeerd te worden op tekst hoor, klopt dat ik tribal in de snelheid verkeerd heb getypt……. en ik heb zelf al een viertal grote tattoo's, heb een aantal maanden mee gelopen met een tattoeerder….alleen lukt het me zelf niet goed om een tribal goed dekkend te krijgen en wil graag wat ideeen hebben van een ander.

• ta2granny

hallo eenhoorntje..ik wil niet onaardig doen,maar denk je echt dat je vakkennis over een forum krijgt?

je zal echt naar een shop moeten om goed,lang en veel te kijken..of op jezelf aan de gang gaan.Ik begrijp je probleem wel,want goed egaal en dekkend inkleuren is nog niet eens zo makkelijk…

Ik denk dat je beter bij die shop kan gaan kijken waar je al hebt meegelopen…ik wens je succes…groetjes..ta2granny

• popeye

aan je additude mankeert niks, zoek het lekker uit ik gaf je een advies waarmee ikzelf vroeger alles geleerd heb, @$$f#cker

• eenhoorntje

nou nou, je bent wel heel gauw op je teentjes getrapt zeg……het enige wat ik vraag is advies van andere en met alle antwoorden ben ik heel blij en helpt me verder op weg…….sorry als ik wat verkeerd heb gezegd……maar een typefoutje is snel gemaakt hoor en ik vind persoonlijk dat je mensen daar niet op mag af rekenen….

maar bedankt voor je antwoord hoor…….ben er inmiddels achter dat ik beter een naald 5 of 7 rond kan pakken dus dat maar eens

• eenhoorntje

nogmaals sorry popeye als mijn reaktie verkeerd is overgekomen, was absoluut niet de bedoeling,ben blij met alle hulp maar heb veel verkeerde reakties gekregen op andere forums, tis gewoon heel moeilijk om adviezen te krijgen die je een beetje verder willen helpen….waarom is het eigenlijk zo'n gesloten wereld?

• ***** Ringmaster *****

Hallowaa.

Je zegt dat je een paar maanden met een tatoeëerder hebt meegelopen ……………………

Ik ken “tattoo-artiesten” die niet verder komen dan de kroeg op de hoek, dus dat zegt niks.

Klaus.

• wendy van w.

Als je “een aantal maanden met een tattoeërder hebt meegelopen” waarom vraag je daar dan geen advies? Of ben je daar gestopt nadat ze zeiden dat je nog niet ervaren genoeg bent om alleen te werken en jij dus van mening bent van wel???

• popeye

ik sta open voor iedere nieuwe collega als ik een tattoohart zie, lijkt me een redelijke voorwaarde, ga aan het werk en laat je tekenwerk zien en je zult zien dat je anders ontvangen word. gas erop