iets extras

• bonsaiboompie

hoi allemaal,

ik had even een vraagje aan jullie…

ik heb 3 jaar geleden de naam{na haar overlijden} van mijn ma op mijn arm laten zetten…daaronder staat haar geboortedatum…

nu vind ik het een beetje kaal eigenlijk, en ik zou er zo graag iets speciaals bij willen doen…of er omheen ofzo…

maar ik zou echt niet weten wat…ik loop al zolang daarover te dubben…

de bedoeling is dat het echt iets orgineels word….

hebben jullie mischien een leuk idee???

ik ben benieuwd… alvast bedankt….

groetjes bonsai..

• Chantal P

Hangt er ook vanaf hoe de tattoo er uit ziet, maar denk eens aan dingen die echt bij je moeder pasten. Had ze hobby's, een lievelingsbloem, een verzameling, iets waar ze echt helemaal vol van was? Wat is het eerste waar je aan denkt als je aan haar denkt?

• bonsaiboompie

hoi chantal.

bedankt voor je reactie…

ik heb er effies over nagedacht, en buiten haar kids of kleinkids was ze erg dol op haar vrijheid…

ze was geen bloemetjesmens verder…

ze was wel weer een mens van dieren…

dus als ik dan iets moet samenstellen word het dus een combinatie van die twee…

dieren en vrijheid…

nou moet ik alleen nog effe gaan kijken welk dier ik dan het beste zou kunnen nemen…..

was het niet iets van een dolfijn??? staat die niet symbool voor vrijheid???

ik gaat het effe opzoeken…

jij alvast onwijs bedankt chantal…

ik zal het je laten weten ok??

doei doei

• Chantal P

Vlinders staan vaak ook symbool voor vrijheid, net als vogels. Succes :)

• erik

je zou t silhouet van een vlinder of vogel in tribal-vrom er omheen kunnen zetten ofzo, ligt natuurlijk n beetje aan de vorm van de tattoo. zo is ie iets specialer, en geeft t ook n stukje meer persoonlijkheid en betekenis aan je tat.

kun je hier anders n foto posten? zitten hier vast wel mensen die er wat moois bij kunnen verzinnen, dat er goed bij past.

succes!

• bonsaiboompie

hoi erik..

ja dat is dus eigenlijk het probleem, ik kan geen foto plaatsen…

{zou niet eens weten hoe dat moet, erg he??}

de naam van mijn ma, en haar geboortedatum staan onder elkaar, in kleine letters..

dat heb ik bewust gedaan, omdat mijn armen niet zo dik zijn..

maar nu vind ik het idd een beetje triest staan zo, vandaar dat ik er iets bij wil hebben…

het idee van jou en chantal spreken me erg aan, dus daar ben ik al flink over aan het nadenken…

ik laat het jullie zeker weten ok…. heel erg bedankt…

ps: ik zie hiernaast bij de laatste smoelen een paar van jullie tatoos staan..

ik vind ze erg mooi…

en sommige ook erg groot…

ik geloof niet dat ik dat zou durven…

ik heb nog wel wat tatoos, maar die zijn allemaal maar klein!!

bij sommige van jullie zijn ze zeker wel lang bezig geweest???

groetjes bonsai…

• erik

heb je msn? of kun je de foto anders mailen?

mn msn/mail is ergaesz@hotmail.com

kan eens kijken of ik er wat op kan verzinnen