japansen tekst en geografie??

• gert

Hallo beste mensen,

Al drie jaar loop ik met de gedachte om voor het eerst een tatoeage te zetten. Ik ben er nu uit waar ik hem wil zetten nl rechts op mijn bovenborst tegen de schouder aan. Waar het nu eigenlijk om gaat is dat ik een stuk tekst wil laten plaatsen voor mijn onlangs overleden verloofde. Ze is na een lang sterfbed overleden en ik wil een tweetal regels uit een lied laten tatoeeren op mijn borst, maar weet dus ook nog niet in welke taal, zit zelf aan japans of chinees og gotisch of zo te denken. Tevens wil ik een geografische bepaling vinden zoals bij 41 graden OL en 63 graden WB, of zoiets om de plaats aan te geven waar wij gewoond hebben. Misschien een vreemd verzoek maar ik ben al maanden met een zoektocht bezig en wordt er helemaal gek van. Kan iemand mij helpen???

Groeten Gert

• wake

Hey eerst en vooral nog veel sterkte met je verlies, het is nooit fijn omiemand een lange tijd te zien lijden.

Wat die teksten betreft, ja dat moet jezelf bepalen, dat is een kwestie van smaak, alleen in het chinees of japans vertalen is niet altijd simpel.

En wat die geografische bepaling betreft, ken je niemand met een GPS toestel, als je dan aan je huis gaat staan zijn er wel toestelletjes die ook de ooster/westerlengte,noorder/zuiderbreedtegraden ed aanduiden.

succes en nogmaals sterkte.

• erik

qua tekst; zoek de songteksten van n paar nummers op die jij of je verloofde erg gaaf vind, vaak kun je daar héle mooie, sprekende zinnen uithalen.

geografische bepaling zou idd met zon GPS-geval kunnen, maar misschien hebben ze die info ook op t gemeentehuis? (heb geen flauw idee, maar tis t proberen waard lijkt me)

succes ermee, en sterkte man.

• erik

hallo

kijk eens op google earth

gr erik

• erik

nog n erik? =/

• gert

heel hartelijk bedankt,

Heb inderdaad de coordinaten al kunnen vinden , das wel super, en dat stukje tekst uit die songteksten ook al vertaald in het chinees simplified en traditionel en in het japans, dat staat toch wel het mooiste. Zodra ik hem gezet heb laat ik wel even een foto zien. Neem aan dat dit een redelijk simpele tatoeage is en dat iederen gerespecteerde tatoeeerder deze kan zetten, of niet ???

In ieder geval heel hartelijk dank voor jullie reacties, doet me goed,

Groeten Gert

• erosnl

idd nog een Erik

gr erik

• erik

hehe, gezellig.

zoek gewoon een shop waar je n goed gevoel bij hebt, en bekijk de fotos van gezette tattoos.

(ervaringen van anderen zijn altijd fijn om te horen, maar verschilt heel erg per persoon, merk ik)

succes!