tattoo en Rock

• mariska

Bijna 3 jaar terug heb ik mijn tattoo laten zetten, en nu kan ik er echt niet meer onderuit: ik wil er nog één!!!!

Ik woon in Zaandam, Bonkerk heeft mijn tattoo gezet en ik was (en ben nog steeds) heel tevreden over hem. Maar het nadeel is dus dat hij een wachtlijst van een paar maanden heeft en als ik iets wil dan wil ik het nu.

Ik wil nu 4 februari naar de Tattoo & Rock conventie in Zeist, maar is iemand er al eens geweest? Kun je daar ook echt tattoos laten zetten? Dan hoef ik namelijk niet maanden te wachten en kan ik toch een goede tattoo laten zetten.

• henry

hallo mariska,

Leuk om te lezen dat je zo enthausiast bent.MAARRRR!!!!!

Neem geen overhaaste beslissingen,als Bonkerk je goed bevallen is,

zou ik gewoon wachten tot hij plek heeft,je weet wat je krijgt,en het wachten zal

beloont worden.

Daarin tegen kun je in Zeist maar en ook in Juni in Amsterdam etc,je gewoon laten prikken,er zitten genoeg zeer goede tattoeerders.

Maar nogmaals neem geen overhaaste beslissingen 3 jaar wachten,kan ook nog wel een paar maand bij.

s6 henry

• mariska

je hebt natuurlijk helemaal gelijk, ik ben ook echt tevreden over Ronald.

Hij heeft een eigen ontwerp van mijn man perfect op mijn rug gezet (een pegasus), ik krijg alleen maar positieve reacties erop.

Nu wil ik een draak in dezelfde stijl, maar ik heb er nog geen gevonden die ik echt mooi vind.

Ik zal dus maar weer eens bij hem binnen moeten stappen met meerdere ontwerpen en dan een afspraak moeten maken…

• henry

je kunt ook naar zeist gaan,en op zoek naar yugen tattoo, sieto of jeroen.

deze mannen zijn gespecialiceerd in japans.

Zo niet succes met je “”snelle“” zoektocht naar je piece,en idd bonkerk is zeker goed!!!!!!!!!!

gr henry

• mariska

Hoi,

ik heb een afspraak gemaakt met Sieto op de conventie…..

Ben helemaal in de wolken, heerlijk om een tweede tattoo te krijgen.

Jullie horen nog van me,

groetjes Mariska

• henry

dat meen je niet,te gek op zondag? een maat van me gaat ook zitten deze is bezig met een full body suit.patrick heet hij je zult hem dan wel zien.

Misschien zien wij elkaar nog wel.

gr en succes daar te gek joh!!!

• mariska

Hi,

ik heb Sieto gewoon gemaild of hij nog een plekje had, en dat had hij dus gelukkig. Ik mag om een uur of 2/3.

Vind het ook helemaal te gek en heb er reuze zin in.

Misschien krijg ik mijn man ook nog zo ver dat hij er ook één laat zetten….

Ik zie je daar misschien,

groetjes Mariska

• henry

te gek!!!! ik weet zeker dat je een mooi stuk krijgt,kende je hem al?

HEnry

• mariska

Nee, ik ken Sieto niet.

Maar heb er alle vertrouwen in dat hij een goede is, aan zijn biografie te lezen heeft hij er echt hart voor.

ben ook heel benieuwd hoe de tattoo er uit gaat zien. Ik neem meerdere voorbeelden mee wat ik een mooie tattoo vind, maar ik heb nog niet dé mooiste gevonden….

• henry

Nou succes en idd je hebt een goede aan hem.

mijn maat ga je nog welzien,die gaat om 1600 uur zitten bij sieto.

laat je weten hoe het was? ervaring?

greetz