Ontwerpen tattoo?

• lover

Ik ben op zoek naar een mooie tribal (met zwart en grijs) waar het profiel van mijn hond in verwerkt wordt. Ik wil de tattoo op mijn rechter enkel en/of voet hebben.

Hoe kan ik aan een ontwerp komen? Ik ben wel zelf bezig geweest maar het lukt me niet hoor :)

Wie kan me helpen?

• ~Martinique~Amy~

Ga gewoon naar een shop van je keuze. Hun kunnen voor jou een mooi ontwerp maken.

Gr. Martinique!

• lover

dat is nu juist een beetje het probleem: ik woon nl op Curacao en het zoeken naar een goede shop zal al moeite kosten, laat staan dat ik kan uitleggen wat ik wil :)

• popeye

de meeste onder ons beheersen het Papiamentu ook niet denk ik, en voor een mooie tattoo mag je best wat moeite doen. succes

• wake

telefoonboek ,gouden (gele) gids en dan de auto in om rond te rijden en met engels kom je volgens mij ook al heel ver

• lover

wake schreef:

>

> telefoonboek ,gouden (gele) gids en dan de auto in om rond te

> rijden en met engels kom je volgens mij ook al heel ver

hahahah, gouden gids hebben we niet hier en engels kennen ze hier ook nauwelijks… je mag blij zijn als ze nog iets Nederlands kunnen ;)

Maargoed, daar gaat het niet om, ik dacht dat iemand me hier wel kon helpen om aan een ontwerper te komen…

• jeany

hey ik kom van curacao….ik ken een tattoo shop waar ik altijd laat doen…die jongen daar. hij kan je aan een ontwerp helpen.Hij spreek ook heel goed nederlands/engels…

Dit is het adress:

Naam: 8 Ball Tattoo & Body Piercing Shop

Adress: Hanchi Snoa 23

Tel: 005 999 4659590

Wens je veel succes…!!!