Tattoo trouwringen

• Bianca van Haften

Hallo, we zijn erg geschokt want gisterenochtend is mijn vriend door een val en het blijven hangen van zijn ring achter een stelling zijn hele rechter ringvinger verloren. Jammer genoeg was het echt zo erg kapot dat er niets te redden viel. Nu zijn we een beetje perplex en kijken iedere keer naar die vinger, zoooo raar, zooo bizar! Nu gaan we 14 september trouwen, en je raadt het al, we willen echt geen trouwringen meer, ringen komen bij ons niet meer in de buurt. We hadden het net over dat we dan wel allebei op onze linker ringvinger een kleine tattoo trouwringen zouden willen laten zetten, daar kun je tenminste niet achter blijven hangen en geeft toch symbolisch weer dat je bij elkaar hoort. Heeft iemand dit wel eens gezien en/of weten jullie waar ik informatie hierover kan krijgen? Alvast heel belangrijk, want het is erg belangrijk voor ons.

• madblack tattoo

hallo ik zou ze niet nemen want de kans op vloeien

is erg groot en dan word de betekenis toch gelijk minder

mvg george

• wake

wij hebben dat laten doen voor onze 10de huwelijksverjaardag

en zonder vloeien

• madblack tattoo

ik zij ook de kans op vloeien is groot

het hoeft niet zo te zijn want ieder mens is anders

je vingers zijn nu eenmaal goed doorbloed

en bij zulke stukken huid is de kans groter

mvg george

• wake

weet ik maar de tattoeuse waar wij zijn geweest heeft al meerdere ringen gezet met goed resultaat, dus de tattoeur zal er ook wel mee te maken hebben, denk ik dan.

Trouwens je ziet toch ook veel vingertattoos in bv de rock and roll-scene, met goede resultaten(hope, love ,hate, van die dingen). Of is bv een letter makkelijker dan een lijntje ?

• henry

ik heb ook een tattoo ring voor de verloving gezet,geen probleem,mooi eindresultaat.

Dus ga ervoor,en beterschap met de vinger,HEFTIG!!!!

• Crazy Needle Tattoo

Hoi, om het risico van uitvloeien voor een heel groot deel te verminderen, zou ik aan raden om de ring niet geheel rond te doen. De bovenkant van je vinger is zeker goed te doen (mits goed gezet), maar de onderkant heeft vaak bij vingers eelt en daar kan je huid wel gaan uitvloeien, plus dat het daar de kans heeft om te slijten door dagelijks gebruik. Maar het is zeker de moeite waard en een leuk idee (wij gaan het ook doen) en natuurlijk het praktische ivm gevaar. Sterkte ermee.

• monique

een kennis van mij is niet getrouwd en heeft een “trouw'” ring laten tattooeren om symbolisch toch bij elkaar te horen. het is een stuk tattoo wat je eigenlijk om je enkel laat tattooeren en ze is er heel blij mee.

• Mo

Hoi,

Ik ben ook zoekende naar een shop die dus ringen zet niet iedereen doet dat ben ik achter gekomen.

Willen jullie mij misschien het adres geven waar jullie geweest zijn.

Alvast bedankt,

groetjes Mowake schreef:

>

> wij hebben dat laten doen voor onze 10de huwelijksverjaardag

>

>

> en zonder vloeien