De mensen van tattoostudio “just do it in Roermond”, pronken met veren die niet van hun zijn. Ze kunnen niet verwezenlijken wat zij aanbieden op fotos, dit vind ik een slechte zaak!
Groetjes Monique
Die tattoos zijn ook helemaal niet van hun, maar van een jongen die ooit voor hun gewerkt heeft. Die jongen kan geweldig tatoeeren, maar werkt al een hele tijd niet meer bij hun. Maar zijn foto's worden nu wel gebruikt als voorbeeld. Een boel van deze tattoos zijn speciaal ontworpen voor deze klanten en zouden niet als voorbeeld gebruikt worden, maar dit gebeurt nu toch! Ik heb door die jongen die er nu niet meer werkt 3 tattoos laten ontwerpen en zetten, en deze staan nu bij hun in de boeken en hangen voor het raam, terwijl ik het daar helemáál niet mee eens ben, en nu lopen er verschillende mensen met mijn tattoo's! Maar goed, zo mooi als de mijne zullen ze nooit zijn als ze door de familie broers gezet zijn, want dit zijn echt prutsers!
“Just @!#$ it” met die dolfijn in hun …, ik heb een tattoo, nou, die had ik net zo goed zelf met een dikke zwarte viltstift op mijn poten kunnen zetten, nep(artiesten) vooral die jonge dikke. De volgende laat ik op een kleuterschool maken.
Ik hoop dat ze het druk krijgen, maar NIET met tatoeren. Ze komen er wel achter.
Jammer trouwens van die ene goeie artiest ( die is weggejaagd) de enige goeie, ik hoop dat ik hem ergens kan vinden, misschien kan die mijn tattoo weer oplappen, dan maak ik hem meteen mijn eigen lijf-artiest.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?