gewoon doen!

• popeye

Dit las ik op een site van een eigenaar van 2 shops in limburg;

Van je hobby je werk maken, wie wil dat nu niet. Dus op naar Spanje en opleidingen volgen want hier in Nederland wilde niemand ons helpen, vandaar dat we nu zelf ook opleidingen geven"

wat een joke!

• Tattoo Ron

just do it……toch ?

• Rensos

Welke site>??

• Niek

Wat een eikels! Niet meer normaal! Echt zielige figuren!

• popeye

heb vorige week een van hun gediplomeerde ambiteuze kippen zonder gouden eieren weggejaagd (toen hij zelfverzekerd zijn portofolio liet zien), wat is erger? dat meneer 4000 euro kwijt is en een illusie minder heeft of dat er mensen zijn die de parasiet uithangen dmv het verkopen van een opleiding waar je je voor moet schamen. ik snap het echt niet. gr popeye

• Kip zonder gouden Eieren.

Het feit dat je me dat niet recht in het gezicht hebt gezegd, zegt meer over jou dan over mij.

Wat betreft die zielige sukkels heb je wel mijn zegen.

Was jij soms meteen de Michaelangelo van de tattookunst?…..nee?..Dacht ik ook.

Houdoe

• popeye

ik had jou ook niks te melden en de rest wel maar nu ik toch je belangstelling heb, wacht met opleidingen geven tot je Michelangelo kunt schrijven en zijn niveau hebt aub.

groetjes

• henry

wat een site,geen portfolio niets,nou ja zal wel,nog nooit van gehoord.

En een fantastisch verhaal over de history,leuk!!

• kim

ze kunnen niet tattooeren en zijn ook nog handtastelijk bij het piercen van met name vrouwlijke klanten.

Maar een ding is zeker,aan mijn lichaam geen “gewoon doen” meer !!!!!!!!!!!!!!!!!

• wake

Als ze inderdaad handtastelijk zijn bij vrouwelijke klanten, kan hier dan geen klacht tegen ingediend worden. Al is het maar bij de politie of is hier ergens een bond of comiisie voor ????? Moest ik een vrouw zijn en zo door een piercer, tattoeur betast worden, ik denk dat ik zijn klokkenspel zelf eens onder handen zou nemen met zijn eigen matriaal ;)