Restauratie

• Pipinhoo

Ik ben dus totaal niet bekend met de mogelijkheden van de tattoo dus kom ik hier maar even bij de experts…

Mijn vriendin heeft een tattoo van een notenbalk 16x4 cm op haar bovenarm

dit is al een tijd geleden gedaan en de de lijntjes van de notenbal zitten zo dicht op elkaar dat je de onderlinge lijntjes niet meer ziet en het lijkt nu meer op een stadsbus.

Er is en zon achtergemaakt wat eigenlijk een poging tot restauratie moest worden.

Kan je over zo'n zwarte balk iets heen zetten zodat dit weer toonbaar is want het ziet er niet uit. een andere kleur over zwart ??

Het ziet er nu echt niet uit dus we willen dit graag veranderen dus is er iemand die er erg goed in is in de buurt van Flevoland ??

Alvast bedankt

• jochem

bij een tatoeage werkt het net als bij viltstiften, probeer maar eens iets over zwart heen te zetten??????????????

Wat wel kan is de oude onderdeel maken van een groter geheel, dit is bij mij ook gebeurt met een goed eindresultaat. Het enige eventuele nadeel is dat je nieuwe tatoeage dus altijd (veel) groter wordt.

Succes

• Rudi

Sluit me aan bij Jochem.

Lijkt mij dat er van de oude (bus) een nieuwe moet worden ontworpen die groter uitvalt dan de huidige.

Ook zal je niet volop keuze hebben met wat je wilt omdat deze wel over de oude heem moet komen.

Een goede shop neemt de tijd en zal samen met je kijken wat de mogelijkheden zijn, tevens kunnen zij wel een ontwerp maken. Zal alleen moeilijk worden om een nieuwe te vinden met verschillende kleuren.