Wel ik vind dat goed gezegd. Ikzelf ben een dame van 32 jaar en heb een overgevoelige pijnprikkel zelfs wenkbrauwen epileren is iets dat gewoon pijn doet.
Het heeft gewoon te maken met je pijngrens en de manier hoe zenuwen de prikkels in de hersenen leggen. Mijn prikkels zijn gewoon overgevoelig. Dat we genot en pijn moeten hebben voor iets moois. Kijk ik ben artistiek en schilder ongelooflijk mooie taferelen maar als ik pijn en schoonheid wil samensmelten is voor mij geen logica.Pijn en genot is idd wel eens lekker. Maar ! Je vergeet dat een tattoo zetten eerst gebeurd en dan pas het genot komt als het gedaan is…Tja da is een voor & na dus spreek je eigenlijk niet van genot en pijn, eerst pijn dan genot.
En daar ben ik nu echt niet voor te vinden. Ooit zei mijn gynaecoloog waarom nog in dezen tijd pijn lijden om een kind te baren als't gewoon pijnloos kan?
Vroeger werd dit gedaan omdat er gewoon geen alternatief was. Je moet meegaan in den tijd vind ik.
Neem nu aan binnen 40 jaar dat tattoo op 5 min op je lijf gelazerd wordt zonder pijn…
Zeg je dan ook om nog op middeleeuwse manier te gaan doen.