dikke korst

• ils

Mijn vriend heeft van de week een uge @!#$ tribal laten zetten nu na anderhalve week zitten er nog korsten op en niet kleintjes maar dikke.. vanmiddag barsste er een stukje open waar bloed uit kwam..de lijnen waren eerst gezet.. De volgende sessie werd ie ingekleurd.. op 1 stuk is t raar de rest lijkt super.. ik ben bang dat ie op dat stuk niet mooi “opdroogt” Hij is niet echt een smeerder.. Ik moet m er steeds op wijzen.. De zalf die hij gebruikt is rescue van Bach.. Kan het hier aan liggen?? Moet ie andere zalf kopen??

• Cruella de Ville

Nee, een andere shop zoeken.

• ~Martinique~Amy~

Dit heeft niks te maken met een andere shop zoeken.

Waarschijnlijk gewoon de laksheid van het niet smeren waardoor hij van die dikke korsten krijgt.

Jammer hoor…

Of natuurlijk gewoon pech.

Als het helemaal genezen is kun je eventueel de tat bij laten werken als hij niet mooi “opdroogt”

• Giorgio

En toch ben ik van mening dat Creulla wel gelijk heeft,bij mn eerste tattoo had ik ook korsten en dit had ik te danken aan het snelle werken van de gene die hem gezet heeft,een lekkere dikke naald gebruiken en flink inkleuren.Ik heb hem na het zetten regelmatig ingesmeerd maar kreeg toch korsten en als je over mn huid gaat voel je hem echt,…bij mn andere tattoo's geen korsten en je voelt ze ook minder als je over de huid gaat,tevens zien ze er veel mooier uit!

• Marius

Goede verzorging is heel belangrijk zeker de eerste dagen. Verwaarloos je dat, dan kun je allehande problemen verwachten zoals korsten. Snel werken enz. van een tatoeëerder heeft hier niets mee te maken, MITS deze zijn vak verstaat. Steekt deze te diep of komt hij te vaak op dezelfde plaats, dan kun je littekenweefsel verwachten. Als een tattoo goed gezet is zul je die later niet of nauwelijks als een verhoging in de huid zien, laat staan voelen !

Groeten,

Marius.

• Cruella de Ville

Giorgio neemt me de woorden uit de mond ! Dikke korsten betekent gewoon te ruw en/of te diep gestoken.Iedere GOED gezette tattoo moet korstloos binnen één a anderhalve week genezen zijn.

• wake

Heb het zelfde voor gehad met de eerste tattoo op mijn been, deze deed de uitlijning en inkleuring allemaal met hetzelfde aantal naalden. Nadien een andere tattooeerder, een die fijnder werkte, uitlijning en inkleuren met verschillend aantal naalden, en geen enkele korst gehad. Alhoewel ik bij allebei de tattoos dezelfde creme en verzorging heb toegepast.

• Bengeltje

Bij wie ben je geweest voor die tattoo dan als ik vragen mag?

misschien zijn er meerdere die deze problemen hebben.

• ils

Door een duitse vrouw maar noem geen shop oid want de tattoo is mooi geworden en de mijne is ook mooi en ben zeer tevreden verder! Ze heeft er ook de tijd voor genomen en alles was verder gewoon volgens t boekje.

• Rudi

Mocht na alles de tattoo er niet netjes uitzien dan kan je altijd na min. twee weken wachten terug om verder in te laten kleuren c.q. bij te laten kleuren. Dit is dan kosteloos omdat je met grote oppervlakken en bleod ect. altijd wel iets kan missen.ils schreef:

>

> Door een duitse vrouw maar noem geen shop oid want de tattoo

> is mooi geworden en de mijne is ook mooi en ben zeer tevreden

> verder! Ze heeft er ook de tijd voor genomen en alles was

> verder gewoon volgens t boekje.