huidpreparatie

• BFLY

wie kan mij iets vertellen over het prepareren van je huid (met tattoo) na je overlijden.

• popeye

erg vaag, wat wil je weten?

• BFLY

Nou,het volgende dus: het gaat erom dat als je dood gaat (bizar,maar ik bedoel het als concept) dat je dan dat stuk huid met je schitterende tattoo kan laten prepareren en achter glas (als kunststukje) voor je nabestaanden kan nalaten.Ik heb ooit dit idee gehoord, maar ja, in Amerika. Ik wil graag weten of er hier iets meer over bekend is en waar kan ik meer info krijgen? Er is wel sprake van enige ethische normen/waarden, dus niet zomaar een piece huid rippen, ik bedoel het dus heel mooi en serieus.Dus reactie graag.

• Chantal P

ÃŒk dacht al dat je dat bedoelde. Zelf zou ik het niet doen; mijn tattoos sterven met mij. Ze zijn van mij en blijven dat, ook na mijn dood. Maar als je informatie zoekt, zou ik Google eens proberen, je vindt vast wel wat op die manier.

• popeye

idd. bizar, sorry

• BFLY

wat bizar? ik ken iemand die is zoveel afgevallen, dat hij een buikcorrectie laat doen, maar op het overtollige vel zitten zoveel dure tattoo's dat hij een looier zoekt om zijn te huid te bewerken.dus waarom is mijn idee raar? ik weet dat het in Amerika gebeurt, dus ik zit nog steeds te zoeken naar informatie.iedereen een prettige jaarwisseling.

• Rensos

Ik vindt t geen raar idee. best okay eigenlijk!