"tattoopapier"

• muts

Hoi Martin,

Natuurlijk wil ik niet amateurprikken!! Mensen die dat doen zijn niet goed wijs! Maargoed m'n vriend vroeg mij of ik z'n tattoo wat beter kon tekenen en nou heb ik dus een tekening gemaakt, maar ik weet dus niet of hij groot genoeg is (zodat hij over de bestaande tattoo heen past.) Met dit papier kan ik dat dus wel zien ;) Ok, heeft hij wel een tekening op z'n huid staan maar dat vindt hij zelf niet erg :D Als de tekening goed is, willen we daarmee naar een goede tattoo-artiest.

Hier in Lelystad hebben we maar 1 tattoo artiest voor zover ik weet, maar die heeft dus de tattoo van m'n vriend verknald om het zo maar even te stellen, en daarom ga ik er niet meer naar binnen (en het is ver fietsen ;).)

Groetjes Muts ;)

• muts

Hoi Bep,

Ik ben hier niet m'n vraag komen stellen om met jou ruzie te maken, dus ik ga niet meer op jouw berichten in. Dit is een forum om over tattoo's te praten, niet over wie dom is en wie niet ;)

Groetjes, Muts!! and damn proud of it :D

• monique

helaas zijn er op pb ook mensen met een kortlontje zoals bep

• *****americanx*****

Dat papier heet kalk papier of je kan ook patroon papier nemen.

Je kan de tekening dan op dit papier over trekken en hem zo passen op de huid.

Met gewoon carbon werkt dit niet hier ben je speciaal carbon voor nodig en die verkopen alleen tattoo supplie handelaren.

Dat papier is bij de betere kantoor boekhandels wel te verkrijgen.

Gr Martin

• popeye

het makkelijkste is als je de bestaande tattoo overtrekt met een viltsift op de huid en daarnaa een plastik plakfolie eroverheen plakt (boeklon waarmee je beoken kaft) en als je deze eraf haalt en op een vel papier plakt,de tekening gaat er mee af en kun je makkelijker een ontwerp erover heen tekenen. succes

• muts

Hoi Martin,

Ik zal eens een kijkje gaan nemen in de betere kantoorboekhandels hier of ze het hebben ;) Heel erg bedankt voor je reactie :D

Groetjes, Muts

• muts

Hoi popeye,

Bedankt voor je reactie ;) zal het zeker gaan uitproberen :D

Groetjes, Muts

• mike

martin schreef : Je zal geen normaal antwoord krijgen als je het als amateur prikker wilt gaan gebruiken op andere mensen.

heb al een hoop geprobeerd maar dat papier blijft er maaar uurtje opzitten !!!!!

wat is er mis met amateurs ??????

kun je ook gewoon patroon papier voor gebruiken

• *****americanx*****

Wat ik met amateurs bedoel is mensen die zichzelf verminken omdat ze niet weten wat ze doen.

Dus Mike maak je niet druk kerel, je weet wel wat ik bedoel.

Gr Martin

• Tattoo Ron

Precies Popeye.