"tattoopapier"

• muts

Hoii mensen,

Ik heb waarschijnlijk een simpel vraagje voor jullie, hoe heet dat papier waar op getekend wordt en dan op de huid “afgeeft?” Is dit carbonpapier ofzo?

Groetjess, Muts

• Bep

….keukenrol……ik weet lekker wrom jij muts heet…………

• muts

Ik bedoel dus niet het “papier” (keukenrol dus) om de inkt mee weg te vegen Bep.. maar wat ik wel bedoel is: Je tekent een tattoo op een soort vel papier en die druk je bijv. op de arm.. dan zit het plaatje wat je getekend hebt op de arm.. Hoe heet dit papier?? Het ziet er een beetje uit als overtrekpapier..

Groetjess :)

• Bep

denk je nou echt dat je daar serieus antwoord op krijgt…muts!!!!

• Nijn

Bep heeft zeker een rode muts dat ze zo prikkelbaar is……….

• muts

Blijkbaar haha!!

• Bep

Zeg Mara, snotneus! Zou jij je niet bezig houden met dingen waar je qua leeftijd beter achteraan kan, jongens enzo……..Als je hier domme vragen stelt, krijg je ook hele domme antwoorden.

• Chantal P

In plaats van anderen van domme vragen te beschuldigen en zo sikkeneurig te doen, kun je muts natuurlijk ook gewoon antwoord geven. Of je weet het zelf niet, dat kan natuurlijk ook. In ieder geval bereik je met zulk kinderachtig gedrag niets.

• ~~~~LIMBO RUUD~~~~®

Gelukkig zijn er tattoo artiesten die mensen wel nog helpen met hun vragen.

Muts heeft gister via mail het antwoord mogen ontvangen.

Gezien het aantal reactie's van jou hier op het forum, en dan vooral de inhoud hiervan ben je ook niet echt bepaald een licht.

Ik zie trouwens nergens de leeftijd van Muts staan.

Om zelfs jou toch nog een goede raad te geven;

Domme vragen bestaan niet, wel domme antwoorden :D

• *****americanx*****

Waar wil je het voor gebruiken als ik vragen mag?

Je zal geen normaal antwoord krijgen als je het als amateur prikker wilt gaan gebruiken op andere mensen.

Waarom ben je, je plaatselijke tattoo shop niet binnen gewandeld om het te vragen?????

Gr Martin