Mijn eerste tattoo

• Arie

Hoi hoi iedereen,

Ik wil met kerst mijn eerste tattoo laten van een zweefvliegtuig op mijn bovenarm.

Kan iemand mij een goede tattoeerder (ofzo) aanraden in Rotterdam. Van naam ken ik alleen Bodyflair. Is dat een goeie, ik woon er een straat achter dus wel zo makkelijk.

Kunnen jullie iemand aanraden of is Bodyflair een goede ?

Groeten,

Arie

• madblack

ga in godsnaam niet naar bodyflair.

er zitten zat goede tattoo weerders in rotterdam en omstreken

maar ga niet naar de pleinweg daar krijg je zeker spijt van

kijk maar op de tattoo pagina bij zuidholland kijk naar hun werk en trek daar je plan uit

mvg george

• Marius

Ben het helemaal eens met George: nooit naar Bodyflair. Het werk laat daar veel te wensen over evenals de prijs……..

Wil je als start ECHT iets moois, denk dan eens aan: Toetagtattoo (www.toetagtattoo.com) & het zeer kleurrijke werk van Inkstitution (www. inkstitution.com) Helaas is deze site geheel in het Engels. Ik dacht anders dat we hier in Nederland woonden. Bedenk wel dat werkelijk goede tatoeëerders bijna altijd een flinke wachtlijst hebben zeker ook rond de feestdagen……

Succes gewenst.

Groeten, Marius.

• monique

ook ik heb gehoort dat inkstitution goed is en wil daar voor mijn eerste tattoo ook gaan kijken

• Arie

Hey hardstikke top voor jullie reacties, ga dan idd maar eens verder kijken.

Bij bodyflair kon ik gewoon binnen wandelen wanneer ik wilde.

Ik ken alleen tattoo bob en bodyflair vandaar de vraag.

Bedankt.

Arie

• madblack

zoals ik al zij kijk eens hier op de tattoo pagina bij de shops bij zuidholland

er zit vast wel wat voor je bij

laat je goed voorlichten

en kijk eens wat de artiest allemaal in zijn

portfolio heeft staan

mvg george

• Arie

tnx ik ben al bezig want het moet natuurlijk wel mooi worden

Arie