Gezocht tattoo shop in buurt van Harderwijk

• Wim

gezocht goede tatto shop in buurt van harderwijk. Wie weet een echt goeie?

• desiedepesie

hoihoi,

Ik woon zelf in harderwijk en voor mijn tattoo's ben ik naar tattoo Artman in Elburg geweest.

Ik weet niet of ik het hier neer mag zetten, maar dit is zijn site:

http://members.chello.nl/~a.wissink/tattooartman.htm

gr

• jambo

Hij vroeg om een goede…

• Cruella de Ville

Dat gaat moeilijk worden.

• Marius

Kijk eens wat verder rond als je echt wat wilt en reis er een stukje voor…… Binnen handbereik komen dan toch een paar toppers. Wat dacht je bijv. van Tattoo Mania Apeldoorn (www.tattoomania.nl) & Bianca in Hilversum (www.tattoosolution.com) ?

Succes gewenst !

Marius.

• desiedepesie

hoi jambo

ja, hij vroeg een goede en ik vind Attie goed.

Of dat je iemand goed of slecht vind is een persoonlijke mening.

Als jij nou iemand anders heel goed vind, dan moet je die ook gewoon noemen en dan kan Wim zelf kiezen wat hij goed vind

gr

• jambo

Die jongen woont bij of in harderwijk en gaat al niet naar de tattooshop aldaar…dan heeft ie al enig idee wat goed of slecht is. Hij vraagt ook om een echt goeie.

Had dan de echt hele goede genoemd die ook niet ver vandaan zitten.Dan ben je pas objectief. Kan ie zelf de keus maken om wat kilometers te maken…

Ik ben van mening dat die in Elburg niet echt erg goed werk doet….maar ach…

• desiedepesie

hoi Jambo,

Ik vind die in Elburg goed, dat is mijn mening.

Als jij nou ook eens iemand noemde die jij echt goed vind.

Dat is in ieder geval beter dan gelijk commentaar te leveren en niet de gestelde vraag van wim te beantwoorden

gr

• *****americanx*****

Als je ff over de dijk bij leleystad gaat en je rijd ff richting horn daar zit Andre sparta met zijn studio en dit is een goede artiest die heel goes weet wat tattooeren is en daar kan je met een gerust hart heen gaan.

Gr martin

• Sjef

En als jij dan eens richting een school gaat die Nederlandse les geeft ?!