tattooplaatsen

• monique

hallo,

ik loop al een paar jaar met het idee dat ik een tattoo wil plaatsen. ik dacht altijd dat mijn man dat niet wilde (en ik weet dat het mijn lichaam is, maar je houd er toch rekening mee) nu heb ik het een paar keer gezegt tegen hem en hij zegt dat ik het zelf moet weten (maar van hem hoeft het niet echt).

nu zit ik op het moment in een niet zo prettige periode van mijn leven en zit er aan te denken om, als deze periode voorbij is, een symboliche tattoo te laten zetten, maar omdat ik erg bang voor prikken en pijn ben kan ik ook niet met zekerheid zeggen of dat ik het ook echt durf en doe.

nu wil ik dus graag weten of het veel pijn doet en hoe het prikken is (ik val regelmatig flauw van een gewone prik)? voelt dit hetzelfde als bijv. een griepspuit? daarbij wil ik jullie vragen of jullie kunnen meedenken over de tekening ervan. ik heb niet veel verstand van prikborden en weet dus niet of eventuele tekingen hierop geplaatst kunnen worden om te laten zien. laat het even horen en dan schrijf ik waar ik aan denk dat het moet worden.

bvd

• desiedepesie

hoihoi,

Ik vond het minder pijn doen dan een griepspuit.

Ik vond het eigenlijk meer een kriebelig gevoel (alsof er een spin overheen liep)

Maar de pijn is natuurlijk voor iedereen anders

gr

• monique

oke, alvast bedankt voor je reactie

• Frans

Hoi,

Pijn is altijd een relatief begrip wat dat betreft…wat de een pijnlijk vind, is voor de andere een peuleschilletje. Daarnaast scheelt het ook erg op welke plaats van je lichaam je de tattoo laat zetten. Als je het mij vraagt vond ik het aller pijnlijkste mn oksel, terwijl anderen me hadden verteld dat ellebogen en de nierstreek het meest pijnlijk zijn…dat vond ik niet.

Ik zou zeggen: gewoon doen, je zal achteraf zeker geen spijt van hebben van dat je even pijn hebt moeten lijden voor je tattoo

• monique

ik zit aan mijn bovenarm of net boven mijn enkel te denken

• monique

o ja, en het moet maar een kleintje worden

• Frans

Ik vond alle twee die plaatsen erg meevallen hoor, horen zeker bij de minst pijnlijke plaatsen. Ik zou mee zeker niet door angst voor eventuele pijn laten tegen houden! Sucses bij je keuze!

• desiedepesie

hoihoi,

ik heb er ook 1 op me bovenarm en zoals frans al zei vond ik dat ook de minst pijnlijke plaats

gr

• DE_GEKSTE

op je boven arm doe het geen pijn teminste als ik iedreen moet geloven heb er ook 3 op me arm staan

maar wat wel belangrijk is dat je op let waar je hem laat zetten

als je bv bij ik ben zijn naam ff kwijt maar de bob die zijn naam verrandert heeft je tato laat zetten is het niets maar als je bv bij tattoo bert in brielle je tattoo laat zetten is de sfeer goed hij stel je op je gemak dat schild ook al

• monique

oke, bedankt de gekste. als het goed is hebben wij hier in het dorp ook iemand die dat doet, maar ik weet het niet 100% zeker en hoe hij is of hoe hij het doet weet ik ook niet. brielle vind ik een beetje erg ver weg. ik ga eens bij zijn vrouw informeren want die zie ik op het schoolplein.