Ik wil voor het eerst een tattoo zetten en wel in celtische stijl. ik wil geen prutser aan mijn lijf. Waar moet ik wezen voor het echt goede werk op dit gebied? bij voorkeur regio Gelderland. Alvast dank!
Tattoomania in Apeldoorn. Ikzelf heb er goede ervaringen mee.
Kijk maar eens op tattoomania.nl bij gallery. Er staat niet een Celtic-optie maar je kan dan een goede indruk krijgen wat voor een werk ze afleveren. Uit ervaring weet ik dat je er goede afspraken kan maken over het ontwerp, de stijl etc. En zeker geen prutsers daar. Succes!
Groetjes, Tim
Als je echt een mooie Keltische tattoo wilt ga dan naar iemand die hiermee veel ervaring heeft. Neem ook de moeite hiervoor te reizen. Er zijn in Nederland twee artiesten die dit bijzonder goed kunnen: Ronald Bonkerk in Zaandam www.bonkerktattoo.nl (staan helaas maar een paar voorbeelden op zijn site) en Tattoo Eus in Leiden: www.tattoo-eus.nl Dit zijn topartiesten. Houdt wel rekening met “wachttijd”. Met alle respect voor Gert van Tattoo Mania in Apeldoorn want hij maakt een bijzonder mooie tattoo's, hij is in mijn ogen óók een absolute “topper” in Nederland, maar ik geloof niet dat hij iets met Keltisch heeft!.
Veel succes gewenst.
Groeten, Marius.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?