gratis tattoo

  • erik

    misschien willen zijn vrienden en kennissen geen tattoos?

    k kennis van me is ook tattooëren aan t leren, maar ik ga 10 keer zo graag naar mn vertrouwde shop dan naar, denk da veel mensen dat hebben.

    als het je er niet om gaat dat hij aan jouw (of tattoo-artiest in het algemeen) boterham komt, waarom breng je het dan ter sprake?

  • Johan de Champs

    Hallo mensen,

    Weet je ik heb uiteraard een paar vrienden gedaan en het zijn nog steeds vrienden hoor,,hehehe. Maar ik ben wel zo reeel om iedereen te vertellen dat ik mij nu nog beperk tot Chinese tekens of tribals. En niet alle vrienden of kennissen willen zo'n tattoo hebben.Logisch is bij deze tattoos dat, mocht het echt nodig zijn, mijn begeleider het nog strakker kan trekken dit in tegenstelling tot bv sterren met dunnen lijnen of namen die in zeer dunne lijnen gezet worden.Ik wil gewoon serieus net en schoon werk leveren maar ik ben nog steeds leerling uiteraard.Ik hoop begin van het nieuwe jaar in de shop vast aan de gang te gaan trouwens ,maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat dit van mij een eerlijke en nette manier is om het vak te leren en beter is dan de broodrovers die voor een paar tientjes met een setje van Ebay wel even bij je langs komen om een tattoo te zetten. Daar is de business pas echt de dupe van en uiteraard de klant ,ondanks dat hij er zelf voor kiest.

    Ik heb wel een discussie op gang gebracht zie ik maar mijn enige doel is netjes leren, de mensen eerlijk zeggen dat ik een leerling ben en in mijn geval doe ik dat nog voor een stuk of 5 gratis en dan ga ik een stapje verder indien het verder in mij zit. Want mocht het er niet inzitten dat ik mij verder ontwikkel dan stop ik er direct mee en ga ik zeker niet aanklooien zoals sommige echter wel gewoon doen.En dat is pas een kwalijke zaak. Wees eerlijk en kritisch vooral naar jezelf toe als artist.

    Groetjes en bedankt voor jullie tijd en mening.

    Johan de Champs (www.airbrushpainting.nl)

  • jonkvrouwhelene

    AMEN!!!!!

  • zada

    Nee daarom is dit forum om de goeie van de slechte te scheiden .Ik snap dat het voor de leek heel moeilijk is om een goede tattooartiest te herkennen .Maar voordat jejezelf laat prikken wat info inwinnen over wie en waar en wat je erop gaat zetten zou een hoop ellende schelen ,

    Er zitten inderdaad heel wat klojo,s onder de zogenaamde profs .

    Dat programma tattoo en piercing moet je ook niet naar kijken om een oordeel te vormen ,die begonnen hun eerste uitzending meteen meisje van 16 ( !) die getattooeerd werd en met een live klitpiercing sessie heb er daarna nooit meer naar gekeken .kijk niet naar dat soort rukprogramma.s

    Snap wel dat sommige artiesten dit programma nodig achten om hun shop meer bekendheid te geven maar het brengt heel tattoeerend nederland naar een bedenkelijk nivo .Jammer er is zoveel tattootalent in nederland !

    KEEP HOLLAND BEAUTIFULL GET TATTOOED BY A TRUE PROFFESIONAL ARTIST ..jan schreef:

    >

    >

    > ook shops kunnen een tattoo verkloten …afgelopen zondag

    > tattoo's & piercing nietgezien dan ???

    >

    > knul was bij een shop geweest en had voor 400 euro een tattoo

    > gehaald die vreselij lelijk en verziekt was moest worden

    > bijgewerkt

    >

    > dus ik bedoel dat een shop absoluut geen garantie is voor een

    > goede tattoo

  • yorbin

    hoi mij naam is yorbin en ik heb altijd al een tattoo gewild maar ik zit maar te zoeken op internet tot dat ik jou tegen kwam ik weet niet of je het nog steeds doet ik hoop van wel ik wil graag mijn naam in een chinees teken dus als het nog kan graag hier is me nummer als je me wilt bellen 06-19829462

  • belmans kevin

    ik zou graag een gratis tattoo willen laten zetten op mij rug en op mijn arm

  • Mandala

    Ik ben geinterreseerd in een tattoo ik wil hem graag op mijn buik ergens.