gratis tattoo

  • Johan

    Beste mensen en vooral webmaster,

    ik weet niet waarom mijn oproep als leerling om bij nog bij enkele mensen een gratis tattoo te zetten is verwijderd. Ik maak geen reclame omdat ik de naam van de shop bewust niet noem. Ik heb er nu 5 gezet en wil graag nog een paar mensen een gratis tattoo aanbieden als tegenprestatie om ervaring op te doen.

    De mensen die ik heb gedaan zijn erg blij en ik ben blij dat ik het vak dan beter eigen kan maken. Ik zeg eerlijk dat ik een leerling ben en het gebeurt onder toeziend oog van een erkende professionele tatoeerder.

    Ik denk dat deze manier beter is dan op eigen houtje als “thuiswerker” aan de gang te gaan en zonder leraar te gaan aankloten. Vinden jullie ook niet dat dit het vak alleen maar schade aanricht ipv op mijn manier weloverwogen te werk te gaan?

    Bedankt .

    Johan de Champs, IJmuiden

  • Rebekka

    Hoi,

    Ik wil wel graag een tattoo maar vind het wel spannend. Ik twijfel over de plek maar als jij nog steeds gratis een tattoo wil zetten?? Ik woon namelijk in Groningen. Dus dat kost ook wat,

    Zet jij ook namen in b.v het chinees?

    Ik wacht af op je reactie,

    Gr. RebekkaJohan schreef:

    >

    > Beste mensen en vooral webmaster,

    > ik weet niet waarom mijn oproep als leerling om bij nog bij

    > enkele mensen een gratis tattoo te zetten is verwijderd. Ik

    > maak geen reclame omdat ik de naam van de shop bewust niet

    > noem. Ik heb er nu 5 gezet en wil graag nog een paar mensen

    > een gratis tattoo aanbieden als tegenprestatie om ervaring op

    > te doen.

    > De mensen die ik heb gedaan zijn erg blij en ik ben blij dat

    > ik het vak dan beter eigen kan maken. Ik zeg eerlijk dat ik

    > een leerling ben en het gebeurt onder toeziend oog van een

    > erkende professionele tatoeerder.

    > Ik denk dat deze manier beter is dan op eigen houtje als

    > “thuiswerker” aan de gang te gaan en zonder leraar te gaan

    > aankloten. Vinden jullie ook niet dat dit het vak alleen maar

    > schade aanricht ipv op mijn manier weloverwogen te werk te

    > gaan?

    > Bedankt .

    > Johan de Champs, IJmuiden

  • jambo

    Ervaring opdoen doe je door je hele vrienden kring vol te tatoëeren… Als ze dan een jaar later nog je vriend zijn gaat 't nog wel redelijk.

  • ta2granny

    johan.. ik denk dat t beter is als je dat soort dingen regelt met de shop waar je mag leren..een gratis tattoo aanbieden op een forum waar de meeste tattooeerders voor hun brood tattoos zetten,is nou niet t handigste..je komt op deze manier aan hun boterham…dat je graag wilt werken en leren snappen we allemaal wel denk ik en t is ook netjes dat je t eerlijk zegt,maar t is beter om t op een andere manier te doen…Je hebt wel een leuke site trouwens….groet..ta2granny.

  • erik

    vind het erg netjes dat ie erbij zet dat ie een leerling is, en t daarom gratis doet. lijkt mij niks mis mee, en wat je zegt over dat hij aan de boterham van andere tattoo-artiesten komt, doen ze dat allemaal niet bij elkaar?

    en de klant moet toch zelf de keuze maken of hij/zij een tattoo bij een leerling voor niks laat zetten, of bij een prof tegen betaling. denk dat het meerendeel voor het 2e kiest, maar dat neemt niet weg dat je johan geen kans moet geven door zn oproep te verwijderen.

  • jambo

    Als ie daadwerkelijk serieus zou zijn zou ie al zijn vrienden helemaal onder moeten kalken. Zo kan ie oefenen EN de eindresultaten in de gaten kunnen houden.

  • wendy van w.

    In welke branche je ook werkt, je komt altijd aan iemand zijn boterham!!! En elke beginneling moet een kans krijgen, toch? Ik snap niet wat er mis mee is om je door een leerling, onder begeleiding, te laten tatooëren. Er kan weinig mis gaan (lijkt mij). En als het mis dreigt te gaan, is er toch die prof die hem begeleidt om bij te springen? Of zie ik dat verkeerd? En als hij het niet goed zou doen, zou die prof hem toch niet zomaar door laten tattooëren? Of wel?

  • erik

    jambo, jij vind dus dat deze man maar wat aan moet klooien, in plaats van het goed te leren? beetje rare instelling.

    zou in principe idd weinig mis kunnen gaan onder begeleiding, maar persoonlijk ga ik toch liever naar een professionele tattoo-artiest. wil niet zeggen dat ik beginnende artiesten niet wil helpen, ben alleen erg voorzichtig met mn tattoos, elke is voor mij enorm speciaal, en wil t risico op n verklote tat zo klein mogelijk houden, hehe.

  • jan

    ook shops kunnen een tattoo verkloten …afgelopen zondag tattoo's & piercing nietgezien dan ???

    knul was bij een shop geweest en had voor 400 euro een tattoo gehaald die vreselij lelijk en verziekt was moest worden bijgewerkt

    dus ik bedoel dat een shop absoluut geen garantie is voor een goede tattoo

  • jambo

    Gaat er niet om dat hij aan iemands boterham komt…

    Waar ik eigenlijk meer moeite mee heb is het hele verhaal.

    Als ik stage loop bij een shop en men vraagt mij klantjes te regelen dan sleep ik al mijn kennissen bij de haren erbij en ga ik niet ‘onbekenden’ regelen.